Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Krydder (muskat) som du blir RUSA av !


MrBirken

Anbefalte innlegg

det går vist ann å røyke banan og appelsin-skall, men det er VELDIG giftigt.

 

Man steiker det til det er tørt, og røyker det :p

 

Neh, bullshit! har selv testa å røyke bananskall, og det gir absolutt ingen effekt.. Smaker rett og slett bare piss.. Eneste effekten er den vonde smaken i kjeften. Skal dere først røyke noe så stikk til den local dealern og kjøp dere noe ordentlig brunt! Hvor får du den ideen fra at det er svært giftig?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Muskatnøtt er noe dritt. Tror jeg tok alt for masse da jeg prøvde men ble helst slått ut og klarte ikke gjøre stort annet enn å liggge i senga og være sløv i 2-3 dager. :!:

Lenke til kommentar

Ha ha. Anfall satt ved siden av meg og fortalte om dette i sted. Å ruse seg på muskat er nytt for meg. Skjønt, å kalle det for rus blir vel ikke hel riktig, siden det er lovlig å gjøre det.

 

Å dryppe dråper med lavendelolje på puten før man legger seg fører til de sykeste drømmer. Anbefaler alle å prøve. Men ikke drypp for mye. Da går det gæli. (Du dør ikke av det, men vil føle deg relativt groggi dagen etter.)

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Å dryppe dråper med lavendelolje på puten før man legger seg fører til de sykeste drømmer. Anbefaler alle å prøve. Men ikke drypp for mye. Da går det gæli. (Du dør ikke av det, men vil føle deg relativt groggi dagen etter.)

Må prøves ut en gang. :p

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke testet det selv, ettersom jeg alltid har syke drømmer uansett. I natt f.eks drømte jeg at jeg hoppet ned på bakken fra et vindu og ble til en Lollipop-is. Så smeltet jeg, og ble lagt i kunstig koma på sykehuset for om mulig å bli til en vanlig is igjen. En av mine mange syke drømmer. Har noen medisiner jeg går på som sikkert spiller inn.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Har faktisk ikke testet det selv, ettersom jeg alltid har syke drømmer uansett. I natt f.eks drømte jeg at jeg hoppet ned på bakken fra et vindu og ble til en Lollipop-is. Så smeltet jeg, og ble lagt i kunstig koma på sykehuset for om mulig å bli til en vanlig is igjen. En av mine mange syke drømmer. Har noen medisiner jeg går på som sikkert spiller inn.

mhm, samme her. Skjønner ikke at folk vil drømme slike drømmer, er faen meg lite artig når du først våkner og finner ut at dette var igrunn jævlig ekkelt/skummelt. En natt drømte jeg at hele øyet mitt var dekt av skorpe med nyanse av øyet under, altså blå skimende farger.

 

Så sa moren min, "Du, se i speilet, å herregud!!" Så ser jeg i speilet, og når jeg blunker hører jeg hvor det knaser i øyet, akkurat som når du fjerner skallet fra egg. Enkelte deler hang litt igjen og ned i kanten på øyet, som jeg måtte dra opp. Var bare ene øyet som var dekt til, helt jævlig. Husker hvor jeg satt og klødde og fikk frysninger i hele meg senere den dagen.

Lenke til kommentar

Lavendelolje kan få deg til å sove bedre. Men bare hvis du drypper én dråpe på puten! Da kan du drømme drømmer uten mareritt. Men hvis du drypper mer enn det kan det begynne å ta av. Min mor foreslo lavendel til en på jobben som ikke fikk sove, men glemte å nevne at man ikke måtte overdrive. Det var en skremt kollega som kom på jobben dagen etterpå...

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hahaha :!:

 

Har selv brent røkelser av forskjellig slag, deriblant lavendel. Er beroligende ja, men ble nesten avhengig på slutten, hadde jeg ikke en røkelse essens fikk jeg liksom ikke til og sove, så har slutta nå.

Lenke til kommentar

Ja, men om du drypper lavendelolje rett på puten, og legger deg for å sove etterpå, så innånder du jo hele opplegget, og da er det ikke rart om det går til hodet på deg. Det gjelder sikkert også for røkelse. Avslappende ja, men tviler ikke på at man kan bli avhengig. Så må man gå på metadon for å bli kvitt de narkomane tendensene. :p

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg vil tro lavendelolje ikke er særlig sunt å innånde for mye av. Tror det inneholder en del stoffer som ikke er så bra egentlig.

Da får jeg la vær å prøve det, men har sære drømmer fra før av så :p

Lenke til kommentar

Jeg også. Derfor unnlater jeg å prøve det. For folk som har problemer med å sove vil jeg i stedet oppfordre dem til å skrive dagbok før de legger seg. Da slipper man tankekarusellen som gjør at man ikke får sove. En annen ting som er lurt å gjøre er å praktiskere avspenning. (Off topic her, men kjører på likevel)

 

EDIT: Skriveleif. Når ble porblem et ord?

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
For folk som har problemer med å sove vil jeg i stedet oppfordre dem til å skrive dagbok før de legger seg. Da slipper man tankekarusellen som gjør at man ikke får sove.

 

EDIT: Skriveleif. Når ble porblem et ord?

Vet det er offtopic, men ikke nødvendigvis. For min egen del tror jeg bare tankekjøret hadde kommet med en gang om jeg hadde sett meg ned for å skrive om dagen osv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg og en kompis har bestemt oss for og prøve muskat, i vinterferien som kommer nå. Men burde vi lage te, eller bare ta 2 santa maria nøtter hver og spise?

Og hører at jeg vil føle meg jævli i opp til 3 dager etterpå, hvordan er det? vil jeg bare være slapp i noen dager?

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis har bestemt oss for og prøve muskat, i vinterferien som kommer nå. Men burde vi lage te, eller bare ta 2 santa maria nøtter hver og spise?

Og hører at jeg vil føle meg jævli i opp til 3 dager etterpå, hvordan er det? vil jeg bare være slapp i noen dager?

 

Datura er også lovlig, omtrent like dødelig..

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis har bestemt oss for og prøve muskat, i vinterferien som kommer nå. Men burde vi lage te, eller bare ta 2 santa maria nøtter hver og spise?

Og hører at jeg vil føle meg jævli i opp til 3 dager etterpå, hvordan er det? vil jeg bare være slapp i noen dager?

 

Datura er også lovlig, omtrent like dødelig..

 

Piggeple feks..

Lenke til kommentar
det går vist ann å røyke banan og appelsin-skall, men det er VELDIG giftigt.

 

Man steiker det til det er tørt, og røyker det :p

 

Neh, bullshit! har selv testa å røyke bananskall, og det gir absolutt ingen effekt.. Smaker rett og slett bare piss.. Eneste effekten er den vonde smaken i kjeften. Skal dere først røyke noe så stikk til den local dealern og kjøp dere noe ordentlig brunt! Hvor får du den ideen fra at det er svært giftig? :p

 

Det med bananskall er jo en myte som stammer fra WoodStock. Det myten ikke forteller noe om, det er det at de dynket bananskallet i bensin før de røyka det. Kanskje det har litt med saken å gjøre? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...