Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Evt. bananskall ^^ Men nei, gå for noe som er gratis og lettskaffelig ... sopp Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sitter her med fire kompiser vi tok 45 gram muskatt i ten. Har prøvd før men aldri blitt rusa.Håper jeg blir ruset:D .... og siden har vi ikke hørt noe mer... LOL Joda, ingen av oss ble ikke ruset, men alle ble syke Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Joda, ingen av oss ble ikke ruset, men alle ble syke Hørtes vellykka ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Husker vi advarte dere mot det tullet der..muskat er så uforutsigbart på styrke at det er umulig å beregne "riktig" mengde for å bare bli berusa. Blir det for mye blir dere bare sjuke som fy. Akkurat som fleinsopp egentlig. Enorm forskjell på styrken fra sopp til sopp. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Akkurat som fleinsopp egentlig. Enorm forskjell på styrken fra sopp til sopp. Bortsett fra at man trenger noen kilo flein for å ta overdose, og det skal veldig mye til for å få bad trip Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Må jo være nedtur da, her sitter en gjeng fjortiser og hyper seg opp til å bli skikkelig ruuuusa og høøøy og gal i timesvis, også skjer det ikkeno og alle henger og spyr istedet for. Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 News for me. Hvordan vil denne rusen føles? blir man slap og dårlig, eller glad og hyper? Har ikke veldig store planer om å teste, men var litt artig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Som du ser, så funker det jævlig dårlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 News for me.Hvordan vil denne rusen føles? blir man slap og dårlig, eller glad og hyper? Har ikke veldig store planer om å teste, men var litt artig. Da jeg prøvde den fikk jeg et par latteranfall, og ble veldig avslappet i huet en time etter. Vet ikke hva som var muskaten og hva som var alkoholen, men muskat er jo ikke noe som er verdt det, rusen suger. Prøvde bare for å prøve egentlig Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Akkurat som fleinsopp egentlig. Enorm forskjell på styrken fra sopp til sopp. Bortsett fra at man trenger noen kilo flein for å ta overdose, og det skal veldig mye til for å få bad trip Er aldeles ikke noe problem å få bad trip. Da har du vært borti utrolig svake greier. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er aldeles ikke noe problem å få bad trip. Da har du vært borti utrolig svake greier. På sopp? Gi meg gjerne link til en badtriprapport Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Mushrooms.shtml Her har du 150stk. Og tusenvis av andre Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så kva er tryggest/minst farlig av psilocybin og lsd? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så kva er tryggest/minst farlig av psilocybin og lsd? Psilocybin, definitivt. LSD og andre kjemisk fremstilte rusmidler har ingen fast "oppskrift" så du vet aldri hva du inntar deg. Mer betryggende å plukke fra bakken Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det dumt å foreslå "neither"? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så kva er tryggest/minst farlig av psilocybin og lsd? Psilocybin, definitivt. LSD og andre kjemisk fremstilte rusmidler har ingen fast "oppskrift" så du vet aldri hva du inntar deg. Mer betryggende å plukke fra bakken Okay, har bare hørt så mange ubehaglige historier fra naturfag-læraren min når det gjeld flein Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hehe, ikke rart folk får ubehagelige episoder med psilocybin holdig sopp når de bare hiver innpå uten noe grunnleggende kunnskaper om dosering og hvordan det vil virke i kropp og sinn. Like ille som det muskat-kidzen i Bærum gjør. Jeg brukte nesten ett år på lese om sopp før jeg prøvde det første gangen. Men jeg gikk for Psilocybe Cubensis, som har et mye mer stabilt innhold av virkestoffene enn i motsetning til Psilocybe Semilanceata (flein). Sopp er ikke noe party dop, sopp er ikke noe moro dop, men sopp vil åpne dine tanker og la deg se verden fra nye vinkler og la deg filosofere over logiske og ulogiske ting. Jo høyere dose man tar, jo mindre rasjonelt blir ditt syn på verden og deg selv, der kommer bad-trips inn hvor du kan tro at ett lite papercut kan bli dødelig . Så om man vil prøve sopp? Les mye eller ligg unna! Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg leste at strukturen midt i hjernen inneholder DMT. Kanskje man kan bli høy hvis man f ex sniffer hjernesaft? Ville dere prøvd det? Og ville dere tatt ordet mitt for det, eller insistert på en eller flere kilder først? Endret 8. oktober 2008 av Reproductivist Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde ikke stolt på et innlegg på en diskusjons side, hadde ikke bare tatt og lest innlegget også gått på jakt etter hjernesaft. Hadde nok sett etter flere kilder, kansje på noen sider der det var flere folk som kunne bekrefte det:) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hehe, ikke rart folk får ubehagelige episoder med psilocybin holdig sopp når de bare hiver innpå uten noe grunnleggende kunnskaper om dosering og hvordan det vil virke i kropp og sinn. Like ille som det muskat-kidzen i Bærum gjør. Jeg brukte nesten ett år på lese om sopp før jeg prøvde det første gangen. Men jeg gikk for Psilocybe Cubensis, som har et mye mer stabilt innhold av virkestoffene enn i motsetning til Psilocybe Semilanceata (flein). Sopp er ikke noe party dop, sopp er ikke noe moro dop, men sopp vil åpne dine tanker og la deg se verden fra nye vinkler og la deg filosofere over logiske og ulogiske ting. Jo høyere dose man tar, jo mindre rasjonelt blir ditt syn på verden og deg selv, der kommer bad-trips inn hvor du kan tro at ett lite papercut kan bli dødelig . Så om man vil prøve sopp? Les mye eller ligg unna! /signed Samme som meg da, leste mye om stoffet før jeg hadde det i meg. Spiste 25 flein og fikk en veldig mild "rus" uten visuals, du filosoferer noe enormt over de minste ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg