Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Krydder (muskat) som du blir RUSA av !


MrBirken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
News for me.

Hvordan vil denne rusen føles?

blir man slap og dårlig, eller glad og hyper?

Har ikke veldig store planer om å teste, men var litt artig.

Da jeg prøvde den fikk jeg et par latteranfall, og ble veldig avslappet i huet en time etter. Vet ikke hva som var muskaten og hva som var alkoholen, men muskat er jo ikke noe som er verdt det, rusen suger. Prøvde bare for å prøve egentlig

Lenke til kommentar
Så kva er tryggest/minst farlig av psilocybin og lsd?

Psilocybin, definitivt. LSD og andre kjemisk fremstilte rusmidler har ingen fast "oppskrift" så du vet aldri hva du inntar deg. Mer betryggende å plukke fra bakken

Okay, har bare hørt så mange ubehaglige historier fra naturfag-læraren min når det gjeld flein :)

Lenke til kommentar

Hehe, ikke rart folk får ubehagelige episoder med psilocybin holdig sopp når de bare hiver innpå uten noe grunnleggende kunnskaper om dosering og hvordan det vil virke i kropp og sinn. Like ille som det muskat-kidzen i Bærum gjør.

 

Jeg brukte nesten ett år på lese om sopp før jeg prøvde det første gangen. Men jeg gikk for Psilocybe Cubensis, som har et mye mer stabilt innhold av virkestoffene enn i motsetning til Psilocybe Semilanceata (flein).

 

Sopp er ikke noe party dop, sopp er ikke noe moro dop, men sopp vil åpne dine tanker og la deg se verden fra nye vinkler og la deg filosofere over logiske og ulogiske ting. Jo høyere dose man tar, jo mindre rasjonelt blir ditt syn på verden og deg selv, der kommer bad-trips inn hvor du kan tro at ett lite papercut kan bli dødelig ;).

 

Så om man vil prøve sopp? Les mye eller ligg unna!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hehe, ikke rart folk får ubehagelige episoder med psilocybin holdig sopp når de bare hiver innpå uten noe grunnleggende kunnskaper om dosering og hvordan det vil virke i kropp og sinn. Like ille som det muskat-kidzen i Bærum gjør.

 

Jeg brukte nesten ett år på lese om sopp før jeg prøvde det første gangen. Men jeg gikk for Psilocybe Cubensis, som har et mye mer stabilt innhold av virkestoffene enn i motsetning til Psilocybe Semilanceata (flein).

 

Sopp er ikke noe party dop, sopp er ikke noe moro dop, men sopp vil åpne dine tanker og la deg se verden fra nye vinkler og la deg filosofere over logiske og ulogiske ting. Jo høyere dose man tar, jo mindre rasjonelt blir ditt syn på verden og deg selv, der kommer bad-trips inn hvor du kan tro at ett lite papercut kan bli dødelig ;).

 

Så om man vil prøve sopp? Les mye eller ligg unna!

 

/signed

 

Samme som meg da, leste mye om stoffet før jeg hadde det i meg.

Spiste 25 flein og fikk en veldig mild "rus" uten visuals, du filosoferer noe enormt over de minste ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...