Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Krydder (muskat) som du blir RUSA av !


MrBirken

Anbefalte innlegg

Du kan ikke sniffe det. Det er ikke konsentrert nok og det har uansett en sterk lukt og smak så det er for ubehagelig. Det absorberes ikke engang der, blir liggende i klumper.

 

Det finnes i Cola.

 

Å bruke det som hallusinogen er å sløse med det. Det funker mot kvalme/hodepine i mindre doser og er kjent som afrodisiaka og gjør det vanskelig å få orgasme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Først leser jeg det i Budstikka, så i Aftenposten og nå også i VG. Ja ja.

 

Folk har rusa seg på muskat lenge, jeg har visst om det i et par år etter å ha lest om det på freakforumet, og testa flere ganger uten å oppnå særlig mye annet enn kvalme og hodepine.

Lurer på om det funker å røyke det :p

 

Jeg er mer gira på å prøve fluesopp, lovlig det også så vidt jeg vet.

Gå ut i skævven og finne seg en sopp og preparere :p

Lenke til kommentar

Det tar seks timer før en bruker merker noen effekt av stoffet og bakrusen kan vare i opp til tre dager. Stoffet skal være livsfarlig i større mengder."

 

Jeg har lest 5 og en halv time før maksimum effekt, ikke før noen virkning. Det virker med en gang, men ikke som hallusinogen før man får veldig mye i blodet, omtrent halve dosen av det some er farlig.

Lenke til kommentar

Jeg har liksom til gode å få den helt store effekten ut av det altså.

Jeg har venta i 4-5 timer på å merke noe, men bare endt opp dårlig.

Hvem vet, kanskje 5 is my lucky number.

 

Eller kanskje jeg bare skal gi opp og ruse meg på krydder og heller gå til anskaffelse av noe ordentlig (og nei, jeg snakker ikke om alkohol over 60%, jeg er lei av å være alkis, det er helt jævlig.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...