slett meg plz Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du kan ikke sniffe det. Det er ikke konsentrert nok og det har uansett en sterk lukt og smak så det er for ubehagelig. Det absorberes ikke engang der, blir liggende i klumper. Det finnes i Cola. Å bruke det som hallusinogen er å sløse med det. Det funker mot kvalme/hodepine i mindre doser og er kjent som afrodisiaka og gjør det vanskelig å få orgasme. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Haha, så bra. Barnslig som jeg er.. Dette må testes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=530055 Dere kom i avisa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Først leser jeg det i Budstikka, så i Aftenposten og nå også i VG. Ja ja. Folk har rusa seg på muskat lenge, jeg har visst om det i et par år etter å ha lest om det på freakforumet, og testa flere ganger uten å oppnå særlig mye annet enn kvalme og hodepine. Lurer på om det funker å røyke det Jeg er mer gira på å prøve fluesopp, lovlig det også så vidt jeg vet. Gå ut i skævven og finne seg en sopp og preparere Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det tar seks timer før en bruker merker noen effekt av stoffet og bakrusen kan vare i opp til tre dager. Stoffet skal være livsfarlig i større mengder." Jeg har lest 5 og en halv time før maksimum effekt, ikke før noen virkning. Det virker med en gang, men ikke som hallusinogen før man får veldig mye i blodet, omtrent halve dosen av det some er farlig. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Leste en stor artikkel om dette på VG. Tydeligvis begynt å bli populært og digg å ruse seg på det. Men det har en kraftig bakrus på opptil 2-3 dager. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Leste en stor artikkel om dette på VG. Tydeligvis begynt å bli populært og digg å ruse seg på det.Men det har en kraftig bakrus på opptil 2-3 dager. Det kommer jo veldig an på. Kjenner folk som ikkje har fått bakrus, og andre som har vore lengre dorleg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Muskat er en kjedelig/dårlig rus. Varer lenge, og på slutten venter man bare på at det skal gå over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har liksom til gode å få den helt store effekten ut av det altså. Jeg har venta i 4-5 timer på å merke noe, men bare endt opp dårlig. Hvem vet, kanskje 5 is my lucky number. Eller kanskje jeg bare skal gi opp og ruse meg på krydder og heller gå til anskaffelse av noe ordentlig (og nei, jeg snakker ikke om alkohol over 60%, jeg er lei av å være alkis, det er helt jævlig.) Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Her er jo et fint eksempel på en muskatt-psykose. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva er kult med å få en dårlig rus, forså å bruke tre dager på å komme seg? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva er kult med å få en dårlig rus, forså å bruke tre dager på å komme seg? Jeg klarer å bruke 3 dager etter bare alkohol jeg Begynner å føle meg litt gammel her... hehe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har selv prøvd dette krydderet og jeg var en av dem heldige som fikk en grei rus uten bivirkninger og hangover. Likevel vil jeg ikke anbefale noen det, ikke fordi det er farlig om man kan dosere, men siden man presser grenser og dette gjerne er steget mellom lovlige og ulovlige rusmidler Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Samma det vel. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette er lavmål... Lukter desperasjon lang vei, røyk ei bønne istedet, ikke drep levra for det der :!: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sitter her med fire kompiser vi tok 45 gram muskatt i ten. Har prøvd før men aldri blitt rusa. Håper jeg blir ruset:D Lenke til kommentar
Gjest NaWeed Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sitter her med fire kompiser vi tok 45 gram muskatt i ten. Har prøvd før men aldri blitt rusa.Håper jeg blir ruset:D .... og siden har vi ikke hørt noe mer... LOL Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ah.. kan man ikke bli rusa på mandler da?.. har en del her nå Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 tror svette sokker er et bedre alternativ en mandler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg