Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Krydder (muskat) som du blir RUSA av !


MrBirken

Anbefalte innlegg

Har ingenting med lovverket å gjøre, det er mange situasjoner man ikke skal være ruset i, uansett hva man har spist eller om det finnes lover om det.

8977443[/snapback]

Jeg visste ikke at man kunne ruse seg på muskatt før jeg så denne tråden.

 

Så la oss si at jeg en dag drikker et par kopper med sterk muskatte til frokost elns. Senere skal jeg ut å kjøre. Jeg kjører, og plutselig begynner jeg å ikke føle meg normal. tenker kanskje jeg er trøtt elns. Men så blir jeg stoppet. Skal jeg da få bor/straff fordi jeg ikke ruset meg bevisst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp heller 1g Salvia Divinorum 10x ekstrakt fra England, da kan du/dere dra til en annen dimensjon i 5min og evt. få en slutt på rus eksperimenteringen.

 

Salvia er reseptpliktig i Norge og blir det tilfeldigvis stoppet i tollen, blir det bare sendt tilbake til England uten noe konsekvenser. Salvia er ikke avhengighetsdannende og overdose er umulig å ta.

 

En sikkelig badtrip på Salvia kan være veldig skremmende ;).

8969990[/snapback]

KULT :D:D hehe

8972491[/snapback]

 

Bad trips er ikke kult. Det hele er ellers jævlig skremmende, som en dårlig skrekkfilm du faktisk blir pissredd av og du har pent liten kontroll over dine egne følelser og tanker.

 

Hvis man absolutt skal prøve å ruse seg på annet enn koffein, sukker, niktoin eller alkohol er canabis det mest trygge du kan prøve av alternativene. Rusen er mye mer kontrollerbar, blir sjeldent dårlig, varer ikke så lenge og er ikke like heftig.

Lenke til kommentar
Gjest håkån
Hvor mye burde en ta som veier 85kg?

8737331[/snapback]

 

Jeg har ikke lyst til å tippe i det hele tatt, men neppe over åtte gram, ihvertfall ikke før du aner hvordan du blir.

Er ikke anbefalt å forsøke for ofte heller, vent minst en uke.

8742461[/snapback]

 

Jo...de ska eg sei deg!! en venn frå somewhere...sa de va .75 to 1.25 grams/10bls

...nemmlii....soo... eg e 60.. tar vell en 10- 14 g eg då!!der har du de altso!

 

Muskat...e en flått liten ting :tease:

Lenke til kommentar

Jeg tror neppe at muskat er mindre farlig enn cannabis. Det er vel kjent blant enhver som er interessert at koffein, alkohol, nikotin (og sannsynligvis muskat) er farligere enn cannabis. Alle stoffene har vel negative konsekvenser over langvarig misbruk, men cannabis er det eneste man ikke kan ta overdose av. Ikke det at jeg skal holde på med en cannabiskampanje :p Jeg bare reagerte litt på dem som mente at dette sikkert er mer harmløst enn hasj

Lenke til kommentar
Kjøp heller 1g Salvia Divinorum 10x ekstrakt fra England, da kan du/dere dra til en annen dimensjon i 5min og evt. få en slutt på rus eksperimenteringen.

 

Salvia er reseptpliktig i Norge og blir det tilfeldigvis stoppet i tollen, blir det bare sendt tilbake til England uten noe konsekvenser. Salvia er ikke avhengighetsdannende og overdose er umulig å ta.

 

En sikkelig badtrip på Salvia kan være veldig skremmende ;).

8969990[/snapback]

 

Hva er best:

"Standardized" eller "Non-Standardized" Extract??

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Kansje greit å nevne hele navnet, Salvia divinorum. Så ikke folk begynner å røyke krydderet mor har i skapet.

 

Info

 

 

Edit: Så at det allerede hadde blitt nevnt

9150614[/snapback]

 

For ordens skyld: Krydderet heter Salvië

Lenke til kommentar
Kansje greit å nevne hele navnet, Salvia divinorum. Så ikke folk begynner å røyke krydderet mor har i skapet.

 

Info

 

 

Edit: Så at det allerede hadde blitt nevnt

9150614[/snapback]

 

For ordens skyld: Krydderet heter Salvië

9150914[/snapback]

Salvie er det norske navnet på salvia

 

Salvia Divinorum kan gi en ruseffekt, mens Salvia Officinalis ikke kan gi den samme effekten. Begge disse salviene heter Salvia på latin, og på norsk vil begge hete salvie.

Nå er det derimot slik at kryddersalvie, altså officinalis, er den den salvien som er mest utbredt, brukt og omtalt i Norge, så derfor forbinner vi denne med det norske navnet på salvia, nemlig salvie.

 

Kudos til Felix

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Tok en gang en del muskatt før jeg skulle kjøre noen folk på pub. Når vi kom frem til puben ble jeg trøtt så jeg gikk for å ta meg en høneblund i bilen mens den andre festet. Våknet opp igjen når de skulle tilbake, og da var jeg plutselig i en helt annen verden, noe lignende som hasj-rus. Når jeg skulle kjøre tilbake var det som å kjøre berg og dal bane eller noe, alle svinger føltes veldig morsomme og jeg bare satt og humret for meg selv. Men når jeg kom hjem fikk jeg en ufattelig ekkel angst. Prøvde det et par ganger etter dette, men fikk bare den samme ubehagelige angsten, så det er ikke akkurat noe man tar for å ha det gøy, da er det bedre å ta seg et par pils. Smaken er også helt forferdelig.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

se hva jeg fant:

 

drugs.10.jpg

 

http://donaldisme.dk/drugs.htm

 

 

 

her er min opplevelse, i stikkord..

 

dette er en stund siden så skal skrive det jeg husker..

 

fredag ca kl 16..

jeg og en kammerat delte ca 50g med te vi drakk tilogmed pulveret.. (ikke lurt...)

etter et par timer begynte rusen og komme..

 

etter 7-8 timer var rusen bra, problemet var bare at det fortsatte og stige... og stige!!

 

lørdag var et rent helvete! fyllesyk ganger 1000...

røde øyne osv..

spøy og greier, følte meg skikkelig nede..

klarte ikke og gå normalt på flere timer..

heldigvis var mor og far borte den dagen og kom ikke igjen før sent på kvelden. de trodde jeg var skikkelig fyllesyk.. :p

 

søndag fortsatt rent helvete.

 

 

jeg kom ikke ned igjen før på mandag..(ca kl 15, eller noe..)

 

 

min anbefaling: ikke prøv! det er en grunn til at dette ikke er særlig utbredt..

og smaken er helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...