Arnold Layne Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Har en laptop med Xfce, hver gang jeg prøver å installere noe får jeg beskjed om at jeg må putte inn Xfce installasjons CD'en, men den har jeg ikke tilgjengelig nå. Er det noen måte og gjøre dette på uten CD? Endret 29. mai 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Åpne /etc/apt/sources.list og fjern cd rommen der i fra. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det ligger ingenting i mappen sources.list, har prøvd å "show hidden files", men mappen er like tom. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Åpne en terminal, sudo nano /etc/apt/sources.list , putt en # fremfor CDROM. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sjekk du skriver navnet og stien på fila riktig og at du åpner den som root. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Fikk det til nå tror jeg. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå