Gå til innhold

Ny PC, Intel Core 2 duo?

Anbefalte innlegg

Her er vognen Handlevogn noen invendelser? skal også ha skjermkort, er det noen som kan anbefale noe ? prøver å holde prisen mest mulig ned, ønsker ikke å svi av så alt for mye på en slik pc. Er det noe mer jeg trenger? har kabinett, skjerm, mus, tastatur, DVD-rom og harddisker. Trenger jeg egentlig en så stor PSU og bør jeg gå for en annen CPU? bør jeg se på noen andre hovedkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er vognen Handlevogn noen invendelser? skal også ha skjermkort, er det noen som kan anbefale noe ? prøver å holde prisen mest mulig ned, ønsker ikke å svi av så alt for mye på en slik pc. Er det noe mer jeg trenger? har kabinett, skjerm, mus, tastatur, DVD-rom og harddisker. Trenger jeg egentlig en så stor PSU og bør jeg gå for en annen CPU? bør jeg se på noen andre hovedkort?

8729452[/snapback]

skjermkort: nvidia 8800gts 320mb. ellers ser det greit ut med tanke på at du vil bruke minst mulig, men så klart alt kan oppgraderes

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Tenkte litt på CPU da.. bør jeg kanskje velge noe annet? kraftigere? eller holder denne, iregnet at jeg kan klokke pittelitt... også PSU kan jeg spare noe der, eller behøver jeg en sånnen? Skjermkortet var også noe dyrt ?

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

rammen er solid,

du kan godt kjøpe nforce 650 asus p5n-e sli til 900kr og e4300 til 900kr

det har jeg og kjører 3.4ghz med en bedre kjøler. strømforsyning kan du kjøpe helt ned i

hiper 435 med 2x12 railer som funker fint. corsair? finn bestemm deg for en butikk, er lyd fra vifta noen spesiel faktor, ikke snakk om at den skal brumme med 120 db men at du ikke bryr deg om 5 db fra eller til.

https://prisguiden.no/product.php?productId=58671

nå ser jeg at der problemer med 4 moduler geil ram på det hovedkortet, kansje ikke med siste bios. anyways du kjøper 2gb.

denne er minimum

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:741903;c:36217

lager litt lyd, men har nok ampere til noe overklokking og skjermkort

Lenke til kommentar

Vil gjerne ikke ha mer viftestøy enn absolutt nødvendig. Har en god cpu vifte jeg har tenkt å bruke på dette oppsettet. PSU'en bør helst være ganske stille, og helst ingen chipsetvifter på HK. Store sjanser for at jeg bruker komplett.no eller amentio.no

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...