Gå til innhold

Kjøp av kabinett, maxi, midi?

Anbefalte innlegg

Hei, etter og ha hatt chieftech maxi tower i over tre år, så tenkte jeg å skaffe meg et nytt. Denne gangen hadde jeg lyst til å slå til med et Lian Li, men er litt usikker på hvordan størrelse jeg trenger.

Det jeg skal ha plass til:

minimum: 10x3.25" intern

minimum: 3-4x5.25" ekstern

Hovedkort med nVidia 7900GTX og det som hører med, samt PSU

Har også lyst på plass til mulig vannkjøling.

Det jeg har sett på et Lian Li PC-V2000BPLUS, det er mindre enn det forrige jeg hadde, men kunne tenkt meg noe mindre. Så forslag?

Bør jeg gå for denne størrelsen, eller kan jeg fint plassere alt dette i et midi?

Endret av murfh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 10xHDD nå, og det blir muligens mer i framtiden. Driver endel med film og video, og slikt tar utrolig mye plass.

Er avhengig av god luftgjennomstrømning, noe som er grunnen til at jeg ikke har hatt muligheten til å ha på noen av dørene på mitt kabinett nå, men det er der vannkjølingen kommer inn i bildet:p

Lenke til kommentar

Kan jo legge til at jeg ikke har lyst til å dytte alle HDD's inn i eksterne brønner på forskjellige måter. Har lyst til at det skal se bra ut, post gjerne bilder om du har noen bra løsninger til mange HDD's i lite kabinett.

Men skal jeg ha nytt, blir det Lian Li:)

Lenke til kommentar

Om du leser 1. post så er det v2000 jeg har sett på. Men føler det kanskje blir litt mye plass til overs om jeg "bare" skal ha 10xHDD's. Det er 4xIDE og 6xS-ata det er snakk om.

Cube blir for stor, skal ha vanlig form.

Endret av murfh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...