cbcb Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 jeg kjøpte cs retail for en kort stund siden og da jeg hadde installert spillet og skulle prøve det, så manglet: de_dust2, de_nuke og de_inferno. hvorfor det? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Kanskje de ble sluppet etter at Retail versjonen gikk ut i butikkene, og de følger sikkert med i den nyeste patchen, 1.0.0.5 eller no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 de ble laget ved senere tid, og nei, de kommer aldri med de nyeste patchene ( irriterer meg ) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 hmm..Du får vel laste dem ned da.. Finner dem nok på en eller annen side.. Hvis ikke de kun følger med CS da... Lenke til kommentar
Einherjer Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvis du klikker deg inn på www.counter-strike.net skal du finne en fil som heter retail map pack eller liknende. Der finner du brettene som mangler i retailen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå