Arinomi Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei, folkens. Som tittelen sier, så vil altså ikke Windows oppdatere dataklokka via Internett. Hver gang jeg prøver, sier Windows at serveren er utilgjengelig, eller at det oppstår en feil. Det er ikke sant, for jeg har prøvd det med en annen PC på samme nettverket. Jeg har også prøvd å skru av alt som heter brannmur, men likevel nada. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Prøvd begge alternativene? Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Ikke noe problem. Last ned Karen's Time Sync. Programmet overstyrer den innebygde klokken i Windows, og her kan du selv bestemme hvor ofte klokken skal oppdatere seg (fra dager til minutter ). Jeg hadde før en klokke som var frusterende unøyaktig. etter at jeg innstallerte programmet er klokken min helt presis. Max avvik er 1-2 sekunder fra virkelig tid. Endret 29. mai 2007 av johome Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Mange takk, fungerte perfekt Endelig vil MSN kjøre igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå