Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forslag til bilstereo

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp kjøpt en Galant og lurer litt på hvordan jeg skal investere i lyd.

Jeg har en enkel Pioneer CD spiller og Sony Xplode 6x9'ere fra en annen bil, som jeg vurderer å montere i den nye.

Hvis jeg monterer disse, trenger jeg bare en grei forsterker og en sub m kasse.

Har dere noen tips her? Jeg har hørt endel bra om Dynabel sine forsterkere! Etterhvert kunne det jo vært aktuelt å sparke ut de gamle 6x9'erne mot noen nye i tillegg til et frontsett..

Den andre muligheten er å kjøpe alt nytt. Jeg ønsker et anlegg som kan spille relativt greit og alikevel håndtere god lyd, men ønsker ikke å bruke mer enn ca 3000 kr, muligens 5000 kr om det absolutt lønner seg!

Jeg har sett på noen pakketilbud fra bilradiospesialisten, hva tror dere om disse?

Sound Storm Power Pack

JBL GTO Power Pack

Lønner det seg å gå for JBL selv om den er mye dyrere?

Hva med disse MP3 spillerene da? Jeg vil ha et best mulig utgangspunkt til senere. AUX er viktig.

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=25512&cid=6351

Pioneer DEH-P40MP

Fortell gjerne om bedre kjøp!

Jeg har en liten ITX PC jeg planlegger å montere i bilen etter hvert, koblet opp mot en 7" touchscreen, men lurer på om jeg skal vente litt med dette. Tror jeg da ville koblet lydutgangen rett i AUX på MP3 spilleren..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du bruke det orginale frontsettet fra Galanten? Ellers tror jeg du kunne investert i et nytt frontsett :)

Selvsagt må du ha en MP3-spiller også. Kjøpte en bra en i Sverige til 1600 kroner med fjernkontroll. Kan finne en link hvis du er interessert. Har akkurat bygd anlegg i BMWn min.

PS: Du trenger ingen tips nei, du har sett på den spilleren jeg har :yes:

Pris for alt = ALT for billig ! :dribble:

Endret av mads182
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...