Arctic Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 /me satt på hurtigruta, drakk litt BILLIG champagne og late som det var morsomt. Skikkelig danskebåtstemning osv., men, men Tresprit ______ alle gode ting er tre..... Hvor var dere? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Det er Stena Line som er båten vetu. Fult av fulle damer og sånne ting. Er også kult og være brisen og kjøre sega rally Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Først var jeg hos ei dame sammen med en masse folk, drakk 3/4 flaske med absolutt vodka, tok en smirnov ice. men så skulle vi helst stikke, siden hun ikke visste når mora kom hjem, så da stakk vi allesammen til en annen kar, og siden det var rundt -20 minus tok vi en taxi, og det var ingen hvilken som hels taxi, nei det var en KARAOKE Taxi!, ja DET er fett når du er brisen! Så kom vi ned dit, skjedde det en masse rart, spiste blant annet honey-corn som gikk ut på dato i november 1999... etter det fyrte vi opp sånne rakett-dingser som spinner på bakken inne i huset, den var riktig nok i en tom ølflaske, nr 2 knuste riktig nok flaska, men det var artig, røykvarsleren gikk ikke av, siden den var allerede rivd ned, siden vi ikke fikk åpna den så vi reiv den ned når vi tente ett strjeneskudd en liten stund før! litt mere utpå kvelden danset vi til Macarena! :oops: men det var kun fordi den cd spilleren hans ikke spilte brente cder så det var noe av det beste vi kunne finne som ikke var brent... Men alt i alt var det en meget artig nyttårs aften! dette var min nyttårs aften! en meget fin aften! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 La oss dra fram denne tråden igjen =) Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Lol du ligger an til seriøs dumping her CFD Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Husker ikke nyttårsaften... Voknet opp hjemme i allefall... Men trur jeg brukte mitt psykologiske spill på uintelligente søte jenter. Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg husker bare delvis de 3 siste nyttårsaftene. Tror jeg burde drikke mindre Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Haha Ser jo Ivers der og jo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Sorry, men jeg kan ikke se at denne threaden er rellevant mere, selv om mimmring er artig Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg