Fantasy6 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, det er som topic sier. Jeg lurer på om det er mulig å bytte skjerm på bærbare maskiner, og hva vil så dette eventuelt koste? Jeg har problemer med en sprekk i skjermen som gjør at noe av bildet forsvinner, men jeg gidder ikke kjøpe helt ny maskin hvis dette kan byttes. Så håper noen her har erfaringer med dette Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hvis du får tak i en likens skjerm så skal det gå bra. det samme gjelder om du kun ønsker å bytte panelet, men det er en del vanskeligere, og har en liten sansynlighet for å ikke virke. på ebay selger de både hele skermer, og bare paneler... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 bare så det er sagt, fabrikknye paneler til laptoper som skaffes gjennom importøren/service-vektsted kan være svindyre, gjerne opp imot 5-6 tusen per panel.. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Feks her; http://www.lcds4less.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå