Simkin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 det mistenker værtfall polens Barneombudt, Ewa Sowinska http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185099 Lenke til kommentar
Kjezzru Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvor homofob går det egentlig an å bli? Syns synd på alle homofile som bor i Polen jeg når de har en regjering med slike holdninger. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Haha, det er nå alt de skal pirke på og da. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 utrolig hva man kan bruke tiden sin på hvis man er politiker i polen. Latterlig homofobisk. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dette minner meg om den nå avdøde TV-predikanten Jerry Falwell, som mente at Poo(?) påvirket barn til å bli homofile. Lenke til kommentar
Kjezzru Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette minner meg om den nå avdøde TV-predikanten Jerry Falwell, som mente at Poo(?) påvirket barn til å bli homofile. 8733595[/snapback] Tror jeg leste dette et eller annet sted. Jeg lo ræva av meg ;P Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dette minner meg om den nå avdøde TV-predikanten Jerry Falwell, som mente at Poo(?) påvirket barn til å bli homofile. 8733595[/snapback] Hva om Poo egentlig er en jente-teletubbie? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Stod det ikke om J. Falwell òg i denne artikkelen? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 alle har jo i flere år vist at teletubbies er homser hele gjengen... herregud, se hvordan den verden de lever i, ser ut da! Hadde ikke klart å holde meg hetro i mer enn en uke der.. (ps. blir veldig glad hvis folk ikke klager på at jeg er homofob.. for jeg er ikke det.. hvis dere klager bare beviser dere at dere er homo selv.. ^_^) Lenke til kommentar
rallrull Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vel, jeg vet ikke helt hva som skjer i hodet til de der folkene i polen men en ting vet jeg, og det har jeg visst siden jeg var 5 år(lærte hva homo var) at hele gjengen var homofile.....*ikke homofob!!* Lenke til kommentar
NicoHasa Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vel, jeg vet ikke helt hva som skjer i hodet til de der folkene i polen men en ting vet jeg, og det har jeg visst siden jeg var 5 år(lærte hva homo var) at hele gjengen var homofile.....*ikke homofob!!* 8743487[/snapback] Hele gjengen a la teletubbies eller polen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Om Tinky Winky er homo, er La La superhomo. Hvordan vet vi om Teletubbies er hankjønn?? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Teletubbies#Character_summary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå