Gå til innhold

Sammarbeidspartner/koder til musikkside


Anbefalte innlegg

Heisann. Holder for tiden på med å lage en side som skal omhandle musikk. Mine forhåpninger er at dette skal bli en side hvor musikkinteresserte kan være med på underholdene diskusjoner rundt artister, cd-utgivelser, konserter og lignende. smile.gif

 

Vil påstå at vi har et rimelig sprekt design, fin logo og en god idè. Tror du at dette kan være noe for deg, så ta kontakt! Vi har server, domene og ferdig design. Det eneste som gjenstår er et system bak siden. Vi kjører foreløpig på wordpress, så tror ikke det blir virkelig vanskelige kodejobber.

 

Dette er i første omgang ikke et betalt oppdrag, men vi kan selvsagt diskutere hvordan evt. fremtidige midler skal fordeles. Mitt ønske er ikke i første omgang å tjene penger på denne siden, men heller gleden ved å lage noe jeg trives med. new_yes.gif

 

Ta gjerne kontakt på msn: [email protected]

 

Nå ligger denne også i forumet for "it-jobber" siden jeg er litt usikker på hvor den skal ligge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste som gjenstår er et system bak siden.

8728658[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke hvor mye arbeid dere har lagt i designet, men er ganske sikker på at dette er en mye mer omfattende jobb enn "det eneste som gjenstår". Kunne lagt ut litt mer detaljert info, i det minste linken som Ståle etterspør, om du skal klare å selge dette?

 

Ville uansett anbefalt å gått for en løsning fra PHP-nuke, Postnuke eller lignende i første omgang, tror du sliter litt med å få noen til å utvikle ett helt system for deg, gratis...

Lenke til kommentar

Nå er bare designet 70% ferdig kodet, men det gir ihvertfall et godt bilde på hvordan siden vil se ut sånn ca. Linker til en skisse fra før kodingen ble påbegynt også. Det gir muligens et enda klarere bilde på utseendet.

 

Obs. Legg merke til at alle funksjoner jeg har puttet inn i skissen som "kjøp biletter til konserten" bare er innholdsfyll. Satser ikke på at det trengs så avanserte greier her.

 

- http://musikk.bagateller.com/v2/

- http://musikk.bagateller.com/v2/skisser/skisse_musikk7.png

 

Er nok i første omgang snakk om koding i mysql, php og jeg har allerede en annen kamerat av meg som kan endel php, så du vil nok ikke stå helt alene. Kan selv lage veldig enkle ting i php hvis jeg får litt tid.

 

Når det gjelder grafikk, html, css og annet småplukk, så tar jeg meg av det. Har allerede fått et profesjonelt firma til å gi utkast på logoer. Ønsker i første omgang ikke å lenke til det her på forumet.

 

Håper det kan oppklare litt. :)

 

Som sagt. Ikke hver redd for å ta kontakt på pm, msn, selv om du i første omgang bare er interessert i mer informasjon. ;)

 

Edit: Snakker selvsagt ikke om et system fra bunnen av. Blir snakk om modifikasjoner til et allerede eksisterende CMS som f.eks wordpress. Grunnen er at wordpress allerede har de fleste funksjoner jeg trenger. Dette kan selvsagt endres på hvis noe annet er lettere for koder. :thumbup:

Endret av Sono
Lenke til kommentar

Noen eksempler her..

 

- Rankingsystem på artikler (fikset. Enkelte modifikasjoner som språk osv)

- Knytte sammen databasene til wordpress og phpBB. (Dette fikses med crons)

- Meldingskjema for insending av artikler og annet skriftlig materiell

- Et form for system over kommende konserter osv.

- Annet vi måtte finne nyttig på siden.

 

Er svært vanskelig å si heeelt konkret hva jeg ønsker på en slik side, men dette er stort sett det jeg ønsker på siden.

 

Edit: Vil legge til at egne ideer og ønsker også er ønskelig fra koder selv. Dette skal være et sammarbeidsprosjekt. :thumbup:

Endret av Sono
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...