mushi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Noen som har hatt en Mazda 323 fra begynnelsen av 90-tallet som veit hvor solide de er? Fulgte ikke med i bilen jeg har kjøpt og jeg trenger å vite om den tåler vekta av 6x9" mine før jeg gidder å kjøre til hoggeriet for å kjøpe en. De veier 2-3 kg hver. Har hatt modellen med karosseriet fra begynnelsen av 80-tallet og der måtte jeg lage en ny i spon for den tålte ikke vekta. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Regel nr 1: Kjøp VAG. Regel nr 2: Mazda er dårlig (Det ovenfor er litt internt) En kammerat av meg har hatt Mazda 323. Kan høre med han. Bare minn meg på det når vi er på jobb. Gid. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Har vag på nøkkelknippet bare for ironiens skyld, selv om dette er min 4. mazda ^^ Fant ut av spørsmålet mitt på et annet forum. Hatthylla er ubrukelig og sponplate kjøpes inn i morgen. <3 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) edit: sletta. edit: hmm internt ja.. for det leste jeg ikke før nå ---- Men ontopic. Hattehyllen vil kanskje tåle vekten, men det beste ville nok vært å bygget i MDF (eller spon) plate for lyden sin skyld. Hattehyllen vil henge og bevege seg med musikken, så har du noen gode høyttalere er det en effekt du neppe er ute etter. Endret 29. mai 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Har ganske bra høytalere tror jeg. Har ikke fått testa dem enda. Er selvfølgelig ute etter det beste for lydens del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå