SvennAndre Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vi kjøpte vår første pc når jeg var omtrent 5-6 år, og sammtidig kjøpte jeg og pappa et jævlig rått og avansert helikopter spill.. Kommer ikke på navnet i farta.. men manualboka var på flere hundre sider. Gromme greier. Pc-en var en Nixdorf/siemens MMX 166mhz greier med 2GB harddisk. Tror den kosta tjue tusen, eller noe. var råe greier back then. Men før det igjen satt jeg på pappa sin arbeidsbærbare og spilte noen diskettspill jeg virkelig ikke aner hva het, desverre. Var et formula 1 spill og et annet 2D helikopter greier, som med en spesiell tastekombinasjon fikk man en bilmodell istedet, men man fløy som vanlig med helikopterkontrollene.. ^^ Har mye historier på lager fra senere tid, får ta det senere Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 På barneskolen var vel jeg en av de ytterst få i klassa som hadde pc, og den eneste på trinnet som hadde cd-brenner i pc-en. Da ble det mye brenning av spill, til og fra kompiser Savner det. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hehe mange artige historier her. Jeg husker da jeg var 11-12 år, broren min hadde tatt med seg pcen sin hjem, en ganske bra en på den tida. Jeg ville sette meg foran den ganske raskt, siden jeg var datainteressert allerede da. Han forklarte litt og nevnte ting jeg ikke skulle gjøre, og en av dem var en sang jeg ikke fikk lov å høre på. Men fristelsen ble for stor, og det som skjedde etterpå var da at jeg bare satt der og lurte på åssen jeg skulle lukke Winamp! Fikk panikk og løp ut bare. Fikk litt peptalk etter han oppdaget det gitt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg husker jeg satt på en gammel Hewlett Packard-maskin med P90-prosessor. Det første jeg så av en PC var faktisk Netscape Explorer. Jeg var solgt. Mine første minner ligger fra omtrent da broren og fetteren min satt og spilte Street Rod 1 fra disketter. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg fant tidlig ut hva internett egentlig ble brukt til. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Satt og spilte kabal før jeg fikk internett og spill, fritids! Jeg fant tidlig ut hva internett egentlig ble brukt til. 8737995[/snapback] Hehe, jeg og. Til og med i tidlig alder Endret 30. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Well, jeg var en tidlig "#hacker".....gjett hva jeg fant på pappas PC .....de tok till og med den historien med i konfirmasjons talen min...:O Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Slenger meg på! var vel rundt 12-13 da jeg så mine første..æh.. "screenshots" Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Husker så utrolig godt når jeg spillte Heroes 2 & 3, Turok 2, Diablo 1, GTA 2, Settlers 2. for en herlig tid det var Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Husker at vi ikke ante hva som skjedde når dataen klikka for første gang. Vi måtte ringe dataservice for å finne ut at man måtte holder knappen inne i noen få sekunder for at den skulle restartes. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Husker så utrolig godt når jeg spillte Heroes 2 & 3, Turok 2, Diablo 1, GTA 2, Settlers 2. for en herlig tid det var 8738368[/snapback] Ah, minner fra gode gamle spill. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Lages ikke sånne spill lenger Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Lages ikke sånne spill lenger 8738591[/snapback] Det glimter til med et bra nytt spill nå og da, men jeg tar meg ofte i å gå tilbake til spill som Heroes 3 når jeg ser etter en virkelig god spillopplevelse. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takket være teknologien og forespørselen på ekstreme spill det. Nå er det mest grafikk og systemkrav som gjelder, enn selve handlingen. for å gå tilbake ontopic: det var på pcen til søstera mi, en 93- modell DELL, jeg lærte mine første kunnskaper om data, selveste Windows 3.1! Det var tider det! "Ski or Die" anyone? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 "Ski or Die" anyone? 8738633[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå