Fanta4free Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 husker dette spillet jeg og... men husker ikke navnet ..... *savne det* 8734849[/snapback] mm vill så gjene vite det ass Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kommer aldri til å glemme når jeg hadde 386! Den hadde faen ikke mus heller vetu... ikke i starten hvertfall.. vi innstallerte mus etterhvert da tegna jeg i paint uten mus for noe greier også hadde jeg testdrive som jeg spilte. jeg måtte starte spillet i DOS da, og det var litt vanskelig, men men, jeg klarte det med litt trening, og karrieren som datanerd var i gang jubalong Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) meldinger meg inn i gruppen av nyskjerrige unger som lurte på hva den røde knappen bakpå kabinettet gjør:D *poff* edit lurer ble lurte Endret 30. mai 2007 av cozmos Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Husker den gangen jeg brukte pappa sin PC, og spillte Mujaffa på 123spill, så tok jeg å gjemte spillet når han kom inn på rommet, for at han ikke skulle se at jeg kjørte rundt og samlet kondomer Var vel 9 - 10år gammel da. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 hva var vits med den egentlig? jeg vet ikke hevm dere snakker om men, kan noe poste bilde?? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ah, husker jeg spillte Jazz Jack Rabbit på mamma sin gamle maskin. Og når jeg ble litt eldre så spillte jeg Diablo 1 på battle.net, det var før punkbuster osv. Husker at du ikke kunne gå inn på en server uten at det var noen cheatere der. :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Husker da jeg var liten nerdspire mens jeg så på storebror spille PC. Stunts og Carmageddon glemmer jeg aldri. "Åååh, kan ikke jeg prøve nå da!?" "Nei, ikke plag meg, gå!" Hørte jeg alltid da, men. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg var redd for at programmet skulle utføre en ulovlig operasjon. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ahh.. husker når jeg lasta ned fra Kazaa Lite. Tider det Husker faktisk første gang jeg ble kjent med MSN også Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da jeg var liten hadde jeg ikke pc Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da jeg var liten hadde jeg ikke pc 8735994[/snapback] :o, jaja noen av dere også, jeg fikk ikke pc før i 8 jeg og nå går jeg i 2 så er ikke så lenge siden, men husker kompisen min som jeg var hos før bare for og spille Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da jeg var liten og nabb i data trodde jeg at man måtte gå heeelt tilbake i IE før man kunne avslutte det. >< er det mulig? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 C:\cd mario Men en dag var det borte, mistet helt interessen i den gamle 486en da.. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) cd windows win (Windows 3.11) Disketter med: street rod su-27 jetpack winter olympics mario stunts osv. Endret 29. mai 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Husker hvertfall jeg gikk inn å lasta ned deler til Sims. Når jeg gikk i 3 og 4 klasse spillte jeg og noen venner inn lyd, altså via mic, og vi lagde radio. Husker det var morsomt Og fy faen nå ble det mye nostalgisk her. Husker nå at jeg satt å spilte Shockwave spill hele tida, Factory Boy, Donut Boy 1 & 2, et sånt ridder logikk spill, et spill som gikk ut på å droppe tomater på folk og masse andre morsomme spill. Jeg runna også Pol til Pol i en alder av 7 år eller noe sånt, hehe ... Mujaffa spillet er en klassiker ja Endret 30. mai 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da jeg var liten spilte jeg stort sett Duck Tales, Home Alone, OL-spill av noe slag(skiskyting var umulig) og et Formel-1 spill som jeg hadde liggende på disketter. A:/[FOLDER]/?.exe , eller noe sånt måtte man skrive for å starte spillet Jeg hadde Commander Keen 4 på diskett, men jeg klarte aldri å kjøre det spillet på vår maskin. En eneste gang startet det spillet opp på maskinen vår og fuglene skal vite at jeg prøvde sikkert et tresifret antall ganger for å få det spillet til å starte i løpet av tiden vi hadde den maskinen. Da vi fikk ISDN hadde vi en søt liten sparebøsse som vi måtte legge penger på hvis vi skulle være på internett, det var tider det. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Husker for 10 år siden da vi nettopp hadde fått oss en ny pc fra Cinet, jeg visste jo ikke noe om data da. Var livredd for de derre "Virusene" jeg hadde hørt om. Var livredd da det kom filmer på Red Alert demoen jeg hadde. så noen år senere 2002 kanskje vi hadde i hvertfall fått en IBM P3 maskin (raskeste i gata de dager ) og jeg fikk etter en stund lite plass. Hadde jo aldri hørt om harddisk så jeg tentke jeg skulle ordne litt mer plass. så jeg lagde en mappe jeg kalte (C:) (2) og det oppfattet maskinen av en eller annen rar grunn som OS-disk. Det var tider det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Husker da det var passord på den gamle IBM maskinen med Win 95, og jeg ikke fikk lov til å bruke den uten å spørre. Helt til jeg fant ut at man kan trykke på cancel der man skal skrive brukernavn og passord Tror telefon regninga ble litt høyere etter det ja Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Husker vi hadde et Tom og Jerry spill på en harddisk som pappa måtte koble til pcen hver gang jeg skulle spille. Jeg husker ikke hvorfor det var sånn. Men det var den største disketten jeg hadde sett. Endret 30. mai 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Familien har alltid vært glad i pc'er, så jeg vokste opp med de. Mine første spill var "Theme Hospital". Fy faen så lenge jeg satt med det, bygge sykehus, drepe passienter, se at de ble drept av djevelen, skyte mus, ahhh, gleden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå