president Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Men er det noen i Norge som har denne på lager pr. i dag? Med eller uten kamera. Lenke til kommentar
y_not Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det greie med bindingstid er IMO at du (som alle vet) blir sponsa av abonnementet. Greit nok at man må ha abonnementet såså lenge, men det kan jo ses på som avbetaling. Har man kun 2000 så er det ikke mye kvalitet å få kjøpt, men med bindingstid kommer du langt med 2k,-. Kjøper du f.eks en Samsung T100 til 2000 med abonnement ender du fortsatt opp med å betale 4000,- for den, men da har du 18 mnd på å betale litt og litt. Sim'et kan jo bare bli liggende og du bruker ditt gamle. Et lite tips til deg og alle andre. Når du kjøper mobilen til 2000 kr, så er det, DET telefonene koster. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Og dette er fordi du betaler for et abonnement, og det abonnementet er for at du skal ringe så og så billig(eller dyrt) . Du betaler rett og slett for en tjeneste. Du skal jo bruke mobilen uansett ikke sant? Hvis du ikke VIL bytte abonnement, kjøp deg telefonen uten sponsing. Det er alltid billigere. Ikke klag på prisene, spar isteden. Men det er mange som gjør dette for å få en dyr telefon, "billigere"! Hehe! Siemens S55 3643 på ww.telebutikken.no foressten. Uten binding. Og 2279 med 12 mnd binding til Netcom Talk Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 men telebutikken.no oppgir ikke om kameraet følger med eller ikke. Sjekk det først. www.mpx.no selger S55 m/kamera til 3460,- . De har den ikke på lager, men det er kanskje verdt å vente noen uker... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 123tele.com har den på lager nuh, men det er uten kamera da :x men da er det vel ikke så altfor lenge til den kommer inn med kamera, regner jeg med.. gleder meg gjør jeg likevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå