Skogli Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tok meg friheten til å fotografe litt på LP-spilleren til fattern min. Her er et resultat. Legger ved orignalen og redigerte. Kamera: Canon Digital IXUS 500 innstillinger: normal Program: Photoshop 7 Innstillinger: Levels Color Balance Clone Stamps Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det ble utrolig stilig Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dette likte jeg! Godt jobba Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Altså, 45, som er det som fanger øyet først her, er jo ikke i fokus. Fokuset er midt mellom de to tallene, noe som ødelegger bildet. Greit nok sånn ellers, men det nytter ikke å ha fokus slik som det er nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Syns det var fett uansett, spesielt med rødt Bruker det som wallpaper om du ikke har noe imot det Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Alltid vanskli å fjerne en relativt stor detalj. Kan se gjentagelse av mønster, og skillet i blurren er ikke helt riktig føler jeg. Men det ble da fint =) Endret 15. februar 2008 av ThaKladd Lenke til kommentar
tbotrqual Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg synes det er godt nok. En person som ser det ferdige resultatet, uten å ha sett orginalbildet først, vil neppe tenke plages spessielt med det, man må se etter feil for å finne det. Godt jobba med redigeringen der. Endret 15. februar 2008 av tbotrqual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå