Blåbær Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har sett andre at hos andre så har teksten gått sammen med bildet bak, hos meg gjør det det ikke. Noen som vet hvordan man får til dette? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Om du har xp så bruk tweak ui link Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Danke, har jo alltid hatt tweak ui siden win95 dagene, at jeg har glemt å installere det på denne pc'en er egentlig ganske uforståelig, har installert mye av det gratis "snackset" MS tilbyr på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Hmm kanskje det er jeg som er dum men jeg finner ikke der man skal endre på det. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 haha! ikke jeg heller! men prøv med høyreklikk på min datamaskin->egenskaper->avansert->innstillinger for yttelse! veeldig trøtt nå, men ser ut som noe der inne! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Der ja, endelig. takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå