Gå til innhold

Hvorfor er juskartongene så vanskelig å helle av?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager skal du med to?

8736670[/snapback]

En til å helle med, og en som kan ta inn luft. Jeg husker for noen år tilbake, da solgte de helletuter med skrukork som man kunne skru i kartongene. Da var "alt" av juicekartonger av typen som måtte klippes opp, og enkelte steder var melkekartongene også slik. Jeg vet ikke om disse er å få tak i nå.

 

Selv stikker jeg et lite hull i kartongen. Et lite stikk med kniv, vri rundt. Hullet trenger ikke å være så stort.

Lenke til kommentar
Juice-kartonger med to skrukorker, det hadde vært luksus det.

8736667[/snapback]

Vet det fins noe slikt på de store vann/syre dunkene for å unngå det. Er vel ikke helt praktisk å helle masse syre/bensin rundt på gårdsplassen eller om du må spare på vannet o.l.

 

Kunne jo vært noe å tipse juice/kartongprodusentene. En ekstra kork eller en liten plugg på motsatt side av der korken er.

Lenke til kommentar
Juice-kartonger med to skrukorker, det hadde vært luksus det.

8736667[/snapback]

Kunne jo vært noe å tipse juice/kartongprodusentene. En ekstra kork eller en liten plugg på motsatt side av der korken er.

8736694[/snapback]

Ja, men da blir det jo sikkert for dyrt for de. -_-'

 

ja.. jævli smart å lage et hull i kartongen.. for da sliter du hvis du mister den eller noe... nei, bytt juice merke... gå over til tine 1L eller tropicana, der søler du bare hvis du har 12 i promille...

8736272[/snapback]

Ja, TINE sine kartonger er veldig greie. Tropicana kjenner jeg ikke noe særlig til, bør kanskje prøve noe av det merket? :hmm: Men, ja, TINE er bra, appelsinjuicen til TINE er bra, men eplejuicen deres smaker ekorntiss.

Hvis jeg skal kommentere selve smaken på juicen, så liker jeg best eplejuicen til Lerum, men den har dessverre vært litt vanskelig å få tak på i det siste. :hrm: Liker også godt Røra sin og TINEs Hardanger-eplejuice, men den er sesongprodukt. Resten er det laber kvalitet på.

Håper at grunnen til at det ikke er så mye Lerum i butikken for tida, er fordi de driver og tester ut nye typer kartonger. :roll:

Lenke til kommentar
Eg meinar bestemt at man ikkje kan gå for den løsninga som Penis-Hans fremseier... Det blir jo berre eit søl og kliss og fantari ;)

8739033[/snapback]

Så mye feil som du skriver, så vil jeg tro at du fortsatt får væske via puppen til mamma'n din og der går jeg ut i fra at det ikke er juice som er på menyen uansett...

Endret av Penis-Hans
Lenke til kommentar
Eg meinar bestemt at man ikkje kan gå for den løsninga som Penis-Hans fremseier... Det blir jo berre eit søl og kliss og fantari ;)

8739033[/snapback]

Så mye feil som du skriver, så vil jeg tro at du fortsatt får væske via puppen til mamma'n din.

8739279[/snapback]

 

Ka faen e det du feile?

Eg skrivar på dialekt..

Og det synas eg du skal akkseptera og hellar diskutere sakleg.

Lenke til kommentar
Ka faen e det du feile?

Eg skrivar på dialekt..

Og det synas eg du skal akkseptera og hellar diskutere sakleg.

8739305[/snapback]

 

#3: Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås.

 

Nok om det, tilbake til temaet vennligst.

Endret av Penis-Hans
Lenke til kommentar

Nå blir dette sikkert kategorisert som flaming, men:

 

Er det virkelig så mange evneveike mennesker med 10 tommeltotter her på forumet? Om dere tar fingeren ut av ræva og følger med når dere heller, så går det helt flott. Hold dere til tåteflaske hvis ikke.

Lenke til kommentar

Hvis du da bare drikker en del av kartongen da, og så bestemmer du deg for å legge den i kjøleskapet. Og i kjøleskapet er det bare nok plass til å legge kartongen ned. Hva ville dere gjort da, det er jo hull i den? :ohmy: Delvis for å kverulere litt, og litt grunnet at det faktisk ikke er plass til å ha kartongen stående inne i kjøleskapet. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Hvis du da bare drikker en del av kartongen da, og så bestemmer du deg for å legge den i kjøleskapet. Og i kjøleskapet er det bare nok plass til å legge kartongen ned. Hva ville dere gjort da, det er jo hull i den? :ohmy: Delvis for å kverulere litt, og litt grunnet at det faktisk ikke er plass til å ha kartongen stående inne i kjøleskapet. :D

8752474[/snapback]

Som jeg sa i min første post i denne tråden. Sett en teipbit over, gjerne sterk teip med en flekk plastfolie. (for å unngå limsmak)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...