Coffey Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har en Medion der det er innebygde Smart Mediaa/Memory Stick/Smart Card/ SD/MMC og Compact Flash lesere foran. Det er også to USBer. Hver av leserene har et lys siden av, som markerer når du har satt i et kort. Men nå vil plutselig ingen av de funke, jeg har prøvd med både CompactFlash og Memory Stick, men ingen lys slås på, og ingen autokjør kommer. Jeg har så klart sjekket på Min datamaskin, Ny maskinvare, gjeldene maskinvare osv, men de kommer INGEN steder! Any hjelp? EDIT: USBene funker utmerket! Lenke til kommentar
Ailomaxx Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hadde samme problem på min kortleser, og det som hjalp var å koble fra strømmen til maskinen i noen sekunder Lenke til kommentar
gmufc Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skader ikke å reinstallere/oppgradere driver(e) for å se om det hjelper, men sikkert ikke det som er problemet om det virka fint før. Har hatt lignende problem selv og da var det bare ledningen inne i maskinen som ikke var festet skikkelig. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Deaktiver/fjern fra enhetsbehandling og restart. Installer driverne på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå