Gå til innhold

Hvilken serie ville du ha krysset?

Anbefalte innlegg

Hvilken to serier ville du ha krysset eller blandet?

F.eks, jeg ville ha blandet Malcolm i Midten med 7th Heaven.

Det ville ha vært skikkelig konge. En engle familie som møter en djevel familie :!: . Det ville ha vært noe!

Kom med deres forslag og begrunn de!

Endret av June-aid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Curb Your Enthusiasm og en hvilken som helst spenningsserie.

Hvordan ville det blitt? Jeg har ikke den fjerneste anelse, men jeg er ganske sikker på at det ville blitt morsomt.

Men for virkelig å få litt futt i sakene må man nesten blande enda flere serier.

Curb Your Enthusiasm, Alias, Family Guy, Blackadder og Sopranos.

Lenke til kommentar

Stargate SG-1 og Stargate Atlantis har gjort crossovers og det har funket bra.

Ellers ville jeg sagt Simpsons og South Park. Tror Butters og Millhouse hadde hatt lite å stille opp mot El Barto og Cartman.

Husker Homer mobber han fete utvekslingsstudenten fra Tyskland, samme blir med cartman:

Homer:"Ohh look at the fat kid, blablabla"

Eric: "S*rew you hippie!"

Også Homer Simpson og Randy Marsh tror jeg hadde blitt en dynamisk duo.

Slenger meg også på Teletubbie Bølgen og tror de hadde passet i serier som:

24 - Jack Bauer har reddet verden mot terrorister, men idag møter han sin vanskeligste utfording. Teletubbiene!

Lost - Nok en gang vender Lost tilbake for ny sesong, hvem var den lilla figuren vi så i busken sist sesong? Hvem lagde de mystiske lydene som "Aaaooo". Svaret får man KANSKJE i løpet av de 10 neste sesongen av Lost.

PB - For 3 gang så må "Fish" bryte seg inn i fengsel, denne gangen skal han redde Teletubbiene i Polen hvor de har blitt utlevert etter å ha blitt dømt skyldig i sin homo test(LINK).

Lenke til kommentar

Har aldri giddet å se på 24, så det vet jeg ingenting om. Tenkte mer på Mac og Sledge Hammer som et alternativ. Det hadde sikkert bare blitt krangling om de skulle sprenge skurkebasen til helvete eller om de skulle lage en sinnrik innretning for å lure hele gjengen i kasjotten. De kunne byttet på å få viljen sin i annenhver episode.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Heroes, Family Guy og Lost? Sitter og grubler litt på hvordan det ville blitt. En relativt ubegavet familie med superkrefter strandet på en øy. Nei, kanskje ingen suksess. Vi vet ikke før de har prøvd. Mitt svar blir Family Guy og Days of our Lives.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...