Gå til innhold

Bluetooth program som gir full tilgang?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg møtte en fyr i hælga og han viste meg noe tøft.

Han la meg til i mine enheter på bluetooth ( Sony Ericsson mobiler ) og jeg ga han tilgang til og gjøre ting inne på min mobil, så jeg trodde han bare hadde tilgang til mine bilder og lyder ogsånne ting, men han hadde et program som gjorde at han fikk full tilgang, til slutt tok han og skrudde av mobilen min med det programet.

Og da lurte jeg på om det var noen som viste hva det hett/ hvor jeg kan finne et sånt program ?

MvH TiNuSsS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper det er dette programmet

EDIT: Og det funker. Har nettopp startet en telefonsamtale fra en kollegas telefon uten at han skjønte en dritt av hva som foregikk.

Eneste er at telefonene må være parret via blåtann for at dette skal funke.

Testet det også mot en SE W810i. Der måtte en svare ja på om SE mobilen skulle fungere som ett modem føre programmet fikk lov til å ta over.

Endret av SpritHansi
Lenke til kommentar

Hei!

Det vil seie at eg sannsynlegvis kan bruke dette programmet fra min SE K800i eller siden det fungerer på td w610i?Får laste det ned og prøve..;)

Fekk lastet det ned på laptopen og overført *.jar fila til mobilen og installasjonen gjekk som ein drøm.Men,får ikkje testet det ut da det er ingen i nærheten med mobiltelefon :/ Får testet det ut i morgen etter jobb eller.no

Endret av Mr.Hassan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...