Benbels Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Jeg har nesten ingen ting og gjøre lenger men nå har jeg nettopp hatt bursdag så nå har jeg en del penger. Så jeg lurer på om det er noen som vet om noe morsomt jeg kan kjøpe meg. Jeg har ikke tenkt og begyne på en ny sport for jeg går allerede på fotball og innebandy PS: Jeg er 13 år. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Du kan jo begynne med data? Jeg synes det er skikkelig koslig og bruke tiden på. Mye morsomt du kan gjøre med dataen. Når jeg tenker på data, mener jeg ikke å sitte og spille, men kanskje overklokke, bli bedre kjent med innmaten, bygge din egen pc? osv. Masse morsomt! Edit: Skrivefeil Endret 28. mai 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Foto er en fin aktivitet Den utvikler din kreativitet Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du kan begynne å klatre. Det er vanvittig gøy, og koster en del penger. Eller blir det en ny idrett for deg? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Du kan begynne å klatre. Det er vanvittig gøy, og koster en del penger.Eller blir det en ny idrett for deg? 8743989[/snapback] Det blir en ny sport(har prøvd det før). Noen flere forslag? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du kan begynne å klatre. Det er vanvittig gøy, og koster en del penger.Eller blir det en ny idrett for deg? 8743989[/snapback] Klatring er da aldeles ikke dyrt, ikke problem å komme igang uten å bruke massevis av penger på det. Finn ut om det finnes noen klatresentere i nærheten av der du bor, så leier du en sele og et par sko sammen med en kompis og finner ut om det er noe for deg. Alternativt kan du starte med terrengsykling, kajakpadling eller foto. Alt er å anbefale, og inngangsbiletten trenger ikke være ekstrem. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Klatring er da aldeles ikke dyrt, ikke problem å komme igang uten å bruke massevis av penger på det. 8749016[/snapback] Han sier jo at han har penger til å bruke på noe. Da kan han lett svi av en del penger på klatreutstyr. Dessuten blir det enda morsommere når du klatrer ute, og der er det ikke så lett å få leid utstyr. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Prøv deg på slakkline. Eneste du trenger er to trær med god mellomrom og fin landing (gress/sand ol.). Utrolig morro å se hvor dårlig man kjenner sitt eget balansepunkt i kroppen når man først prøver det. Tar ikke mange gangene før du klarer å gå et par skritt heller. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kjøp deg en sykkel... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kjøp deg en sykkel... 8787655[/snapback] Ja Det er en veldig fint hobby / sport. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har lite å gjøre for tida jeg og. Har PS3 og gamer-PC da, så har litt å holde på med+at jeg er i klan. Koser meg ganske mye med det(driver jo med sporter og da). Hvis du liker å spille så hadde jeg anbefalt deg og kjøpe en skikkelig PC og et par spill.. Da har du noe å gjøre Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har lite å gjøre for tida jeg og. Har PS3 og gamer-PC da, så har litt å holde på med+at jeg er i klan. Koser meg ganske mye med det(driver jo med sporter og da). Hvis du liker å spille så hadde jeg anbefalt deg og kjøpe en skikkelig PC og et par spill.. Da har du noe å gjøre 8870420[/snapback] Hva F***.. Begynn med sport.. Spilling kan man gjøre etter det.. Anbefaler racket sport.. Badmintin,tennis,sqaush,bordtennis ol Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jo, men hvis du leste posten ordentlig så sa han at han allerede drev med nok sporter! Selv setter jeg jo sport fremfor spilling. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Spilling på pc er heller ingen dum idé. Du får en ganske god gamer pc til en ikke så dyr penge idag. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hva med å kjøpe seg båt? Eller om du bor langt fra vannet, moped/lettsykkel, altså mekke på en så den står klar når du får lappen? Blir kanskje litt dyrt da, spørs hvor mye du vil bruke.. Har selv store problemer med å finne på noe å gjøre for tiden, og er lei av å sitte med pcen hele dagen. Driver faktisk å leter på nettet etter båt. Har lurt på å kjøpe meg moppe, men siden jeg blir 18 om 1 år og 1 måned, og enda ikke har tatt trafikalt grunnkurs, venter jeg heller til å ta bil- eller tungsykkellappen.. Endret 18. juni 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Radiostyrt bil/fly/hellikopter etc. Begynn å spill et instrument, gitar og piano er sjæf! Endret 18. juni 2007 av avalaker Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Korps, selv om det kanskje er litt sent... Endret 18. juni 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Langrenn, jeg går selv på det!! Kjempe gøy!! :!: Ellers er jeg enig med Evangaleon og Olaolablakken, sykkel er en herlig hobby!! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå