jirisan Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 har lest litt om en ny xbox 360 ved kodenavn Zypher den skal visst inneholde en mer effektiv og stillegående DVDspiller, og 65nm prosessor (hva nå enn det måtte bety) den skal ihvertfall være stillere enn den nåværende 360en (høres jo ut som et helikopter som letter når jeg starter den opp) noen som har hørt noe om Zypher maskinen? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Zypher er kodenavnet til Elite. Du kan lese mer om den her. Største forandringene er at den er svart og har større harddisk (120GB) og HDMi Den lager litt mindre bråk men det er mest pga at den bruker litt mindre strøm, ikke pga 65nm chipper, men pga nytt design på selve kortet. Du kan lese mer her. Den har heller ikke spesielt stillere DVD drev. Edit: leif Endret 28. mai 2007 av Fnix Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 65nm-chipper skal visstnok komme i alle nye Xbox 360-konsoller til høsten, forøvrig. Jeg har ingen kilde, men regner med at det er flere geeks her på forumet som vet noe mer utover om dette er et rykte eller bekreftet. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Korrekt, 65nm er på vei. Microsoft is moving to the 65 nm manufacturing process (as apposed to the current 90 nm) later this year,[18] for both the CPU and GPU. This would reduce the the amount of heat the console produces, meaning it can run quieter and cooler than current models.......although a 65 nanometer process SOI revision was originally planned for early 2007, but it has been delayed until mid-2007. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Og 65NM vil gjøre boxene stillegående? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Mindre varme - mindre vifter... Men det er jo fortsatt DVD-drevet som bråker aller mest, så vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Svarte... og jeg som hadde bestemt meg for å kjøpe 360 på neste lønning og nå får jeg slengt dette i trynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå