Mixy Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Jeg har akkurat gått over til Vista, og må si jeg liker meg veldig godt. Uansett, jeg har i alle år brukt Superpi til å sammenligne prosessorer/forskjellige klokk på prosessorene. Dette er ganske utbredt, noe som gjør det lett å sammenligne. Problemet er at programmet ikke virker for meg i Vista (Ultimate). Jeg kan kjøre 16k og 32k, men går jeg noe høyere enn det, så henger programmet seg. Noen ideer om hvorfor dette ikke funker? Jeg har prøvd med superpi mod 1.4 og 1.5, uten hell. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Bruker versjon 1.4. Den fungerer fint her vertfall, i Vista. Lenke til kommentar
nopay Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Prøvde superpi 1.1 og 1.5 på vista ulti.64 og den bruker kun en av kjernene i cpuen. Er det normalt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, superpi er ikke designet for å bruke to kjerner ennå. Den kjører bare en "tråd" som det heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå