Mountain Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Leser Donald enda jeg, har lest det så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Donald Men så på et bilde her for noen dager siden. Trur det er en tegneserie. Er hvertfall en hvit rotte/mus med rosa labber å sminke. Hva heter den rotta/musa/tegneserien? hehe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fra 12 og oppover leste jeg Shoen Jump og Manga mania. Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg leste hovedsakelig Donald, broren min fikk bladet hver uke da vi var små. Ellers leste jeg Tom & Jerry, Pusur, Sølvpilen (pappa har masse blader fra han var liten), Tommy & Tigern og en del andre. Hvis jeg fant et tegneserieblad pleide jeg å lese det. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hmm, så var det å huske alle... -Donald Duck & Co. -Viggo -Knoll og Tott -Asterix -Tommy og Tigern -Supermann -Hårek -Garfield Tidlig i tenårene dukket det opp et par serier til: -Conan -Elfquest Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Pleide å lese gamle Donald Duck & Co blader. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Pleide som oftest å lese Donald Duck & Co når jeg var liten og leste det til starten av tenårene. Leste Fantonald av og til også. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kjøpte hundrevis av gamle donaldblader for noen kroner bladet samtidig som jeg abonnerte. Leste Billy, Fantomet, diverse Disney-pockets og annet ymse også.. Lenke til kommentar
Waperz Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg leste Donald, Billy og Tom & Jerry. :!: Lenke til kommentar
imute Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Archie og Tommy & Tigeren Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Donald og Tom & jerry Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Donald og Tom & Jerry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå