Enceladus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hvilke tegneserier leste du da du var mindre? Si gjerne hvorfor du likte den serien så godt Selv må jeg begrense meg litt. For det er så evig mye jeg kunne sagt om de ulike seriene, tegnerene, stilene, følelsene, minnene, osv... Det er spesielt de seriene som hadde gode tegninger som tiltrakk min oppmerksomhet. Hadde en serie gode tegninger så brukte jeg ekstra lang tid på å få med meg alle detaljene i hver tegning. Spesielt den nyere stilen til Franquin som han bla bruker i de siste albumene av Viggo er helt herlig. Ellers var det Tome & Janrys tegninger i Sprint og Spiralis som slo svært godt ann. Topp 1: -Sprint -Viggo -Spiralis -Mikrofolkets Merkelige Meritter -Iznogood -Donald -Tommy og Tigern -Astrix og Obelix Andre som har betydd mye for meg: -Lucky Luke: -Transformers: -Action Force: -Garfield: + en rekke andre serier jeg kom over i tegneseriebokklubben som jeg arvet av min Onkel. Husker ikke navnet på alle. Av tegnere vil jeg nevne Franquin, Tome & Janry, Don Rosa og Carl Barks som favoritter. Jeg hadde haugevis med tegneserier som ung, sammen med legobygging så var tegneserielesing min hovedaktivitet nr1. Jeg var også så heldig at jeg arvet mange serier av min 10 år eldre Onkel som også var en tegneserielsker. Endret 28. mai 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Før så leste jeg Donald Duck, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Donald og Tom & Jerry Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg leste veldig mange gamle tegneserier, som mine foreldre har tatt vare på fra de var ung. Men jeg kjøpte/fikk også en del som var nytt da. - Tarzan - Tarzans sønn - Supermann - Batman - Hulken - Mikke mus - Langbein - Donald - Sprint - Tommy og Tigeren | Kanskje det jeg har lest mest - Ernie - Larsons gale verden - Den rosa panter - Fantomet Edit: Kom på fler. Endret 28. mai 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hmmm... var vel Donald Fantomet Billy Sølvpilen Asterix og Obelix Tommy og Tigeren Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hmm... skal vi se... Donald Agent X9 Fantomet Spiderman X-men Wolverine The Avengers TROR det var alt. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Donald og Fantonaldbladet var det eneste som var fast. Men var ikke Fantonald ganske stilig, da; hvis noen andre leste det? Tror ikke det varte så fryktelig lenge, men jeg mener å huske at det var et rimelig kult blad; men siden jeg var så liten så skjønte jeg ikke all verdens av det. Må dra fram bladene i en av de store bunkene og titte litt på bildene.. Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Leste et blad som hette "Bamse". Tror jeg leste det til jeg var 12. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg stjal donaldblader fra mine søsken, og levde av sølvpilen blader fra mine besteforeldre. Sølvpilen eier Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Donald, Billy. Husker Pellefant fra da jeg var liten. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Donal, Billy, Garfield, Clever & Smart (aka flip & flop), og en jeg ikke husker. Husket den for to minutter siden, fullstendig jernteppe -.- Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Donald, Lucky Luke, Fantomet, Viggo, Tintin og endel gamle enkelt tegneserier som faren min hadde. (Sølvpilen, tex willer, Agent X9 og noen gamle krigs-tegneserier) Endret 1. juni 2007 av Zippio Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Åh ja, det var faktisk to til! Larsons gale verden var den ene, og den andre er framdeles under jernteppet Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Elfquest...mmmm.. Det var tider det. Skulle ønske de fullførte serien i dagtidens HC Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Donald, og bare det. Har uendelig mange bunker med donaldblader hjemme. Har også en haug med pocketbøker i tillegg. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Donald Duck & Co Har lest Donald i ca. 23 år nå, dvs. siden jeg lærte å lese i 1. klasse. Mamma og Pappa leste det nok for meg i noen år også. Donald har lært meg en del vanskelige ord: yacht og Sfinxen. Fant aldri ut hvordan jeg skulle lese eller uttale disse ordene. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sprint Viggo Spiralis Donald Lucky Luke Larsons Gale Verden Clever og Smart Asterix og Obelix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå