Kjeksmestern Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mine kjøp av musikkalbum varrierer meget fra måned til måned. Det var vel det eneste, btw, skal dette til kripos elns? 8734319[/snapback] Det gjelder for de fleste, her gjelder det å regne ut et lite gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Done. Jeg ville også inkludert hvilken sjanger en hørte på til avsluttning. Hadde vært morsomt å se hvilke gruppe mennesker som gjør hva... 8734351[/snapback] Tror de fleste i så fall ville valgt "Jeg hører på god musikk, uansett sjanger" Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 En grei undersøkelse. Men, litt vanskelig å få frem en del poenger, skulle kunne kompletert en del av svarene, ihvertfall de siste 2 sidene, i forhold til hvordan man tenker. Men forstår at det blir mye vanskeligere for dere å bearbeide det materialet. Men har ihvertfall svart Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Svar er levert. Håper på at vi også får se resultatet av undersøkelsen Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det var en fin undersøkelse. Virket som en interessant oppgave egentlig. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jo, fint dette. Håper du viser resultatet til oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå