Kowalski Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hei! I forbindelse med en bacheloroppgave ved studiet Kultur og Ledelse på BI utfører jeg for tiden en undersøkelse sammen med to andre studenter. Formålet med undersøkelsen er å avdekke hvilke holdninger som finnes blant musikkforbrukere som følge av en digitalisering av musikk som produkt. For å få et godt tallmateriale er vi avhengige av mange respondenter. Derfor henvender jeg meg til dere i håp om at så mange som mulig vil bidra. Undersøkelsen bør ikke ta mer enn 5-6 minutter å gjennomføre, og den er helt anonym. Følg linken for å komme til undersøkelsen: http://response.questback.com/martinjonass...150/h0niu8d2po/ Du vil bli bedt om å oppgi en e-postadresse, men trenger ikke bruke en gyldig adresse om du ikke ønsker det. Det har ingen praktisk betydning. Fyr løs med spørsmål, og bruk ellers tråden til diskusjon omkring emnet om dere ønsker. På forhånd takk for din tid! EDIT: Undersøkelsen er nå avsluttet. Takk til de som svarte! Jeg håper å kunne komme med oppfølging av undersøkelsesdata senere Endret 30. mai 2007 av Kowalski Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da har jeg svart på den. En av de bedre undersøkelsene angående holdninger til musikk jeg har vært borti. Skulle vært litt om hva man foretrekker, CD eller mp3 og lignende. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Takk skal du ha! Det er alltids mange flere ting vi skulle ønske at vi kunne inkorporert, men for hvert spørsmål vi legger til blir det ytterligere en halv side i oppgaven med korrelasjonsverdier og lignende. Det er rett og slett ikke plass til å analysere flere problemstillinger. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Takk for at du tok deg tid til å delta på denne undersøkelsen. Ditt bidrag er til stor hjelp! Bare hyggelig. Håper folk besvarer ærlig slik at grunnlaget for det videre arbeidet blir riktigst mulig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da har jeg også besvart denne. Bra at dere foretar slike undersøkelser. Vis folket de syke prosentforskjellene. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Takk for at du tok deg tid til å delta på denne undersøkelsen. Ditt bidrag er til stor hjelp! da har jeg også svart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Flott undersøkelse. Svart. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 done and done. god undersøkele. likte at man kunne legge til egne meninger om hva som er viktig med en musikkfil. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Der var den besvart. Vil det på noe tidspunkt bli lagt ut resultater ? Kunne vært interessant å sett hva folk mener. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er enig med Freud (heh). Det hadde vært interresant å se resultatet, med mindre det blir unødvendig mye arbeid. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Svar er levert. Savnet kanskje en mulighet til å kunne legge inn kommentarer som støtter opp om meningene og utdyper litt, men som du sier ville det jo da blitt en desto større og mer omfattende oppgave. Avgrensing er jo også et viktig punkt. Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hadde vært fint å se reslutatet ja. Fin undersøkelse forresten. Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Svart. Er også interessert i resultatene. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da har jeg svart. Vi har nettopp hatt om metode i samfunnskunnskap, der gjennomførte vi ei lita undersøkelse. Det var bra den ikke var for lang. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sånn. Hyggelig å kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Done Som sikkert halvparten har sagt allerede, hadde det vært artig å fått noen smakebiter på resultatene deres. Tipper det heller en del mot piratkopiering her inne på forumet ... Goscinny Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mine kjøp av musikkalbum varrierer meget fra måned til måned. Det var vel det eneste, btw, skal dette til kripos elns? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Done. Jeg ville også inkludert hvilken sjanger en hørte på til avsluttning. Hadde vært morsomt å se hvilke gruppe mennesker som gjør hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå