Gå til innhold

crackdown, verdt mer enn Halo 3 betaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i utgangspunktet veldig glad i free-roaming-spill men har ikke fallt noe særlig for GTA-serien (siden det aller første) fordi jeg ikke er noe glad i gangsta-stilen, og så syns jeg ikke det er så god underholdning å hente horer inn i bilen. Men med Crackdown, derimot, ble interessen tent igjen. Det er rett og slett gøy å hoppe og klatre rundt på bygningene for å få tak i disse agility-orbs'ene. Og så kan man stoppe opp og ta en boss innimellom, og plutselig finner du et våpen du ikke hadde, osv. Pacing'a i spillet er veldig passe. Jeg syns du fores på med akkurat passe mengde ting å gjøre. Og når du har lyst til å stoppe opp og sparke rumpe, så gjør du det. Og når du er lei, så er neste artige utfordring rett rundt hjørnet. Jeg har kost meg og koser meg fortsatt mye med dette spillet. Det er forresten kjempeartig å spille coop over Live med folk du kjenner.

Jeg trodde ikke jeg kom til å gjøre det før spillet kom ut, men nå gir jeg spillet en stor tommel opp. Det var igrunn demoen som hekta meg, så hvis du er i tvil, er det bare å fyre den opp. Den gir en god smak på hva spillet har å by på. :thumbup:

Lenke til kommentar

Spiller blir av mange omtalt som et nødvendig onde for å få tilgang til Halo 3-betaen. Men spørr du meg så har spillet nok kvalitet til å kunne stå på egne ben uten noe drahjelp fra Halo 3.

Og etter å ha prøvd Halo 3-betaen en stund, så kan jeg si at jeg har hatt det mer morro med Crackdown enn med betaen.

Lenke til kommentar

:love: Crackdown er ett knallspill, spilt det mye.

Det er tre forskjellige klaner som du har i oppdrag å ta knekken på som er hovedmålet med spillet. Du begynner på ganske bar bakke når det gjelder dine skills med henhold til å bruke våpen, kaste bomber og gjenstander, kjører bil og hoppe. Du kan forbedre dine skills hopping ved å finne grønne orb totalt 500 i alt også kan det hende att skillen i hopping eller du kan prøve deg på noen av hopperace hvor du skal gjennom ett x antall grønne soner innen en viss tid. Det kan også hende att dette også forbedres med blå orbs total 300 i alt. Bilkjøring forbedres enten gjennom å gjøre ihjel gangmedlemmer eller delta i løp hvor målet er å kjøre gjennom all checkpointene innen en viss tid. Dine skills i skyting, kaste bomber eller gjenstander forbedres ved å drepe gjengmedlemmer.

Du må også prøve å gjenenrobe såkalte supply points slik att du kan begynne på disse istendenfor i garasjen hele tiden. Her kan du også lagre våpen som du får ved å drepe gjengmedlemmer og du kan også reloade alle våpna du måtte ha i din kolleksjon.

Du kan også spille det sammen med en venn i co-op.

Alt i alt ett knallspill som definitivt er ved mere en bare Halo betaen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

I utgangspunktet tenkte jeg at crackdown var et spill jeg måtte kjøpe for å få h3 betaen. Men etter å ha spillt begge spillene så er faktisk crackdown 2 noe jeg gleder meg nesten like mye til som halo 3. Jeg ble egentlig litt skuffa over h3 betaen, men det inntrykket forandrer seg litt etter litt siden jeg har prøvd det. Uansett så er crackdown ett godt spill, men desverre alt for kjedelig etter du har gjort det ferdig. Jeg venter på nye oppdrag og gleder meg til de kommer:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...