AtheusNor Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har litt lyst på dette(ikke bare på grunn av halo3 beta ). Er det noe tess? Vennligst skriv utfyllende svar. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Spillet er verdt ett kjøp. Ble positivt overraska jeg. Bra spill. Morro å spille, og grei holdbarhet (orker ikke skrive så mye) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg er i utgangspunktet veldig glad i free-roaming-spill men har ikke fallt noe særlig for GTA-serien (siden det aller første) fordi jeg ikke er noe glad i gangsta-stilen, og så syns jeg ikke det er så god underholdning å hente horer inn i bilen. Men med Crackdown, derimot, ble interessen tent igjen. Det er rett og slett gøy å hoppe og klatre rundt på bygningene for å få tak i disse agility-orbs'ene. Og så kan man stoppe opp og ta en boss innimellom, og plutselig finner du et våpen du ikke hadde, osv. Pacing'a i spillet er veldig passe. Jeg syns du fores på med akkurat passe mengde ting å gjøre. Og når du har lyst til å stoppe opp og sparke rumpe, så gjør du det. Og når du er lei, så er neste artige utfordring rett rundt hjørnet. Jeg har kost meg og koser meg fortsatt mye med dette spillet. Det er forresten kjempeartig å spille coop over Live med folk du kjenner. Jeg trodde ikke jeg kom til å gjøre det før spillet kom ut, men nå gir jeg spillet en stor tommel opp. Det var igrunn demoen som hekta meg, så hvis du er i tvil, er det bare å fyre den opp. Den gir en god smak på hva spillet har å by på. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Spiller blir av mange omtalt som et nødvendig onde for å få tilgang til Halo 3-betaen. Men spørr du meg så har spillet nok kvalitet til å kunne stå på egne ben uten noe drahjelp fra Halo 3. Og etter å ha prøvd Halo 3-betaen en stund, så kan jeg si at jeg har hatt det mer morro med Crackdown enn med betaen. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Crackdown er i mine øyne verdt pengene selv uten Halo3 beta. Kjempemorro spill, og da spesielt i Co-Op. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Samme her. JEg har nok spilt Crackdown 25-30 timer. Syns det er kult å bare leke spiderman rundt om kring i byene, lete etter orbs, stå på bruene og skyte dekkene på bilene så de kræsjer osv, når jeg ikke gidder å ta bossene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Crackdown er ett knallspill, spilt det mye. Det er tre forskjellige klaner som du har i oppdrag å ta knekken på som er hovedmålet med spillet. Du begynner på ganske bar bakke når det gjelder dine skills med henhold til å bruke våpen, kaste bomber og gjenstander, kjører bil og hoppe. Du kan forbedre dine skills hopping ved å finne grønne orb totalt 500 i alt også kan det hende att skillen i hopping eller du kan prøve deg på noen av hopperace hvor du skal gjennom ett x antall grønne soner innen en viss tid. Det kan også hende att dette også forbedres med blå orbs total 300 i alt. Bilkjøring forbedres enten gjennom å gjøre ihjel gangmedlemmer eller delta i løp hvor målet er å kjøre gjennom all checkpointene innen en viss tid. Dine skills i skyting, kaste bomber eller gjenstander forbedres ved å drepe gjengmedlemmer. Du må også prøve å gjenenrobe såkalte supply points slik att du kan begynne på disse istendenfor i garasjen hele tiden. Her kan du også lagre våpen som du får ved å drepe gjengmedlemmer og du kan også reloade alle våpna du måtte ha i din kolleksjon. Du kan også spille det sammen med en venn i co-op. Alt i alt ett knallspill som definitivt er ved mere en bare Halo betaen. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 yeah... jeg vill si crackdown er et mer artigt spill en betaen... jeg kjøpte crakdown pga spillet, viste ikke en gang at halo3 fulkte me hehe Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får nok mer ut av Crackdown enn Halo 3-betaen, ettersom betaen avsluttes en gang i juni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 I utgangspunktet tenkte jeg at crackdown var et spill jeg måtte kjøpe for å få h3 betaen. Men etter å ha spillt begge spillene så er faktisk crackdown 2 noe jeg gleder meg nesten like mye til som halo 3. Jeg ble egentlig litt skuffa over h3 betaen, men det inntrykket forandrer seg litt etter litt siden jeg har prøvd det. Uansett så er crackdown ett godt spill, men desverre alt for kjedelig etter du har gjort det ferdig. Jeg venter på nye oppdrag og gleder meg til de kommer:) Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dæven døtte Crackdown er gøy. Og når du da i tillegg får med Halo 3 betaen, så er dette spillet et MUST for alle X360 eiere. Beste kjøpet jeg har gjort på lenge! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dæven døtte Crackdown er gøy. Og når du da i tillegg får med Halo 3 betaen, så er dette spillet et MUST for alle X360 eiere. Beste kjøpet jeg har gjort på lenge! 8736296[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå