Xaserr Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hellauh. Skal kjøpe meg bærbar som skal kunne brukes til skolearbeid og noe spilling. Jeg spiller for det meste wow og litt annet pjask - Den skal helst ikke koste over 10 lapper - Helst 2048mb ram Har sett litt på denne, http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...=Specifications Men jeg har null komma niks peiling på bærbar, så vil gjerne ha noen innspill Mvh Aassveen. Endret 28. mai 2007 av Xaserr Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Asus har gode gamin pc'er.. Er vel kanskje litt overkill men ASUS M6JM funker bra til wow, cs, source pluss en del andre spill.. Husker ikke hva den koster nå da.. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Lønner det seg og kjøpe bærbar over nett? Syns nesten det virker som det er ca samme pris i butikk. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lønner det seg og kjøpe bærbar over nett?Syns nesten det virker som det er ca samme pris i butikk. 8727152[/snapback] netshop har gode tilbd på bærbare pluss at du kan konfigurere de fleste slik som du vil. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Ingen som kunne satt sammen en til meg for rundt 10 00? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Les reglemanget for "BUMP'ing" vær 24 time har du låv til det.. Du har kun lov til å bumpe 2 ganger (rett meg hvis feil) Velg en 2 Ghz CPU, go 7600 eller kraftigere, 1-2Gb RAM så er du på god tur mot noe bra se på Zepto 6615 eller 6214 på netshop.no, mye for pengene.. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg veit hvordan reglene er, men er gira på ny bærbar. Og trenger virkelig råd Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg veit hvordan reglene er, men er gira på ny bærbar. Og trenger virkelig råd 8741423[/snapback] Selv om du er gira på ny bærbar, betyr ikke det at du kan bryte retningslinjene. Anbefaler deg å følge dem så slipper du advarsler, ferier og andre ulumskheter. Denne gangen slipper du unna med en "muntlig" advarsel. Du er ikke den eneste som er gira på ny bærbar. Selv greier jeg ikke å bestemme meg mellom ASUS, Zepto og Compal. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå