pizzafordi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) whast going on, er det 1 eller 2 års garanti, jeg kjøpte den i mars 2006. satt og så på jericho så begynte skjermen å røyke. vel, vel 17" 3ms skjerm. ser ut til at det er tomt for dem på markedet. er det mulig å få tilsvarende ved å betale mellomlegg? hvilken skjerm i såtilfelle? jeg merket etterslep på 17 3ms i Fear, noe i bf2 ikke ofte. Endret 28. mai 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
valentino Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg vet ikke hvilken garanti tven er solgt med, men du har minumum 2 (men antakeligvis 5) års reklamasjonsrett på tven etter forbrukerkjøpsloven dersom du har kjøpt den som en forbruker. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ..så begynte skjermen å røyke. Så lenge den er under 18 år har den ikke lov til å røyke, så du har retten på din side, bare be den om å slutte! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ..så begynte skjermen å røyke. Så lenge den er under 18 år har den ikke lov til å røyke, så du har retten på din side, bare be den om å slutte! 8729551[/snapback] Haha, akkurat den satt jeg og funderte på litt selv. :!: Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du har 5 års reklamasjonsrett... Dette får du ordnet gratis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå