Gå til innhold

100 fps med vsync på og en 60 hz lcd? 1.6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey!

vel topic sier det meste...

jeg lurer på om jeg kan ha på vsync i nvidia driverne mine, eller ha de på application controlled og bare slå det av i cs 1.6 ?

8726565[/snapback]

Jepp, dette er ikke noe problem. Gå inn på fanen "Ytelses- og kvalitetsinnstilinger" på NVIDIA-menyen. Der har du ulike profiler og settings for programmene dine. Det skal ligge haugevis med spill som allerede er konfigurert. Det eneste du trenger å gjøre er å finne CS-programmet i listen, hake av "Programstyrt", for så å velge settings. :)

Lenke til kommentar
Hey!

vel topic sier det meste...

jeg lurer på om jeg kan ha på vsync i nvidia driverne mine, eller ha de på application controlled og bare slå det av i cs 1.6 ?

8726565[/snapback]

Jepp, dette er ikke noe problem. Gå inn på fanen "Ytelses- og kvalitetsinnstilinger" på NVIDIA-menyen. Der har du ulike profiler og settings for programmene dine. Det skal ligge haugevis med spill som allerede er konfigurert. Det eneste du trenger å gjøre er å finne CS-programmet i listen, hake av "Programstyrt", for så å velge settings. :)

8737297[/snapback]

ah, takk det funka =)

Lenke til kommentar

hmm, nå er ikke jeg 100% sikker siden jeg ikke har ati atm, men jeg hadde radeon9800 pro før og jeg hadde 100 fps uansett... mener også at jeg har lest et sted at 100 fps i cs er ikke et problem med vsync... men dette er lenge sia og som sagt er ikke 100% sikker....

Lenke til kommentar

Jeg synes førsteposten var litt.. forvirrende, men kan jeg svare ut i fra topic som du selv sier det meste ;) :

Har du 60 hertz på skjermen din får du ikke 100 fps uten å ha vsync av. Skal du ha vsync på og 100 fps må du ha 100 hertz. Du får i alle fall ikke mer enn 60 fps reelt, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal slå av vsync. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...