*T* Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har et mye omtalt Gainward GF4 TI4200 64Mb kort, som er blitt noe problematisk. Har lest i tidligere poster at flere har vært plaget med disse kortene. Jeg kjøpte mitt i for litt over ett halvt år siden hos komplett.no og har ikke hatt problemer før nå. Noen som vet om komplett bare bytter dette med ett nytt av samme kort, eller om jeg kan få ett annet? evt ved å betale mellomlegg? Evt hva bør jeg bytte i? Det ble nevnt at Gainward selv hadde gått ut å sagt at det var problemer med kortene, noen som har url? Tenkte jeg kunne hive det med kortet når jeg sender det til komplett. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Komplett er helt sikkert informert om saken, og om det er blitt problematisk, som du kaller det, så går jo det på garanti. Om du kan få ett annet kort i bytte, evt. med å betale mellomlegg, er godt mulig ettersom det jo er en feil på dette kortet. Du får ringe/besøke/sende mail til Komplett og spørre... de vet mye mer om hva de kommer til å gjøre med saken enn det vi vet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 du kan ikke bytte i et annet nei selv om du betaler mellomlegg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvilke typer problemer er der du har da? Lenke til kommentar
*T* Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 B|Real: Bildet fryser, slik at maskinen henger. Bruker nå 40.71, men samme problemene med alle driver versjonene. Uten "forvarsel" kommer det bare forskjellig fargede striper, som er delvis gjennomsiktig, over hele skjermen. Deretter blir alt svart og jeg på fysisk ta ut kontakten på maskina å plugge i igjen etter en stund (for å få bilde, mens maskinen starter opp uansett om det er bilde eller ikke). Har testet med andre skjermkort og da har alt fungert utmerket, ingen problemer i det hele tatt. Har også testet dette kortet i to andre maskiner, også de hadde samme problemene. Jeg har ikke overklokket kortet, og standard kjøler står montert på. Venomzorg: Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Skjermkortet ditt hadde nok mest trolig den problematiske kjøleren på gpu den gang du kjøpte det, bare at resultatet av dette ikke har vist seg før nå. Det tar lengre tid for enkelte Mitt brukte en måned på å vise sine feil. Det jeg da gjorde, tok bilde av skjermbildet når skjermkortet låste seg, sendte inn en beskrivelse om hva og hvordan dette oppstod m/bildet. En dag etter fikk jeg et RMA nummer. Da jeg sendte skjermkortet skrev jeg et brev som jeg la med pakken, med utskrift av skjermbildet, hvordan dette oppstod OG et ønske om et annet kort (ved å betale mellomlegg). For å si det sånn, (jeg har sakt det før) det har aldri vært noe problem å returnere hw til Komplett, de har aldri stilt meg noen spørsmål om returen og har altid stillt opp. Jeg er så tøff å si det sånn at om du har handlet hos Komplett, så er du i rimelige trygge hender! Ha et Godt Nytt År! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Komplett er helt sikkert informert om saken, og om det er blitt problematisk, som du kaller det, så går jo det på garanti. Om du kan få ett annet kort i bytte, evt. med å betale mellomlegg, er godt mulig ettersom det jo er en feil på dette kortet. Du får ringe/besøke/sende mail til Komplett og spørre... de vet mye mer om hva de kommer til å gjøre med saken enn det vi vet. Komplett.no var ikke spesielt oppdaterte da jeg ringte til dem i dag.. Har et 4200 kort som er ødelagt og jeg har nå søkt om retur. Men jeg leste om noen som sa at komplett.no ikke fant noe feil og sendte det tilbake samme kortet.. Det er jo litt kjedeli om man ikke finner noe hardware feil, men om kortet klikker hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå