miniPOK Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei! Lurte på om du trengte noko spsielt program på pc'en for å overføra film på kamera-videokassettar til pc? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Bruk Windows Movie Maker, virker det. Og det ligger i WinXP Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har du Pinnacle Studio, er det bra til oppgaven det også :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Bruk Windows Movie Maker, virker det. Og det ligger i WinXP 8726824[/snapback] Nei. NEI! FY! Ingen Windows Movie Maker, det duger ikke til NOE! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Windows movie maker passer fint til å overflre video. Det er det trådstarter spør om. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nei. NEI! FY! Ingen Windows Movie Maker, det duger ikke til NOE! 8757576[/snapback] Windows Movie Maker er mer enn bra nok for de fleste vanlige amatører. Hvis du ikke får til noe med WMM, er det antakelig fordi du ikke har særlig talent for redigering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nei. NEI! FY! Ingen Windows Movie Maker, det duger ikke til NOE! 8757576[/snapback] Windows Movie Maker er mer enn bra nok for de fleste vanlige amatører. Hvis du ikke får til noe med WMM, er det antakelig fordi du ikke har særlig talent for redigering. 8761762[/snapback] Sorry men nå måtte jeg le. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. For de som ser etter noe gratis så er Avid FreeDV et bra program! Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Vel, jeg har brukt både Windows Movie Maker, diverse Ulead VideoStudio, diverse Pure Motion Editstudio, Adobe Premiere Pro og et par til, så jeg er ikke helt grønn. Og jeg vet også at amatører flest, som knapt pleier å redigere overhodet, fint greier seg med mulighetene i Windows Movie Maker. Legg merke til at jeg bruker ordet amatører . Jeg har ikke påstått at profesjonelle greier seg med Windows Movie Maker. Jeg har også prøvd Avid Free DV, som virket meget lite intuitivt og uoversiktlig og dermed uegnet for en nybegynner. Forøvrig var trådstarter interessert i et program på PC-en som kunne brukes til å overføre video fra kamera, og det er Windows Movie Maker fullt ut kapabelt til. Endret 2. juni 2007 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå