Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gikk på samme skole som rotteungen. Han har jo rett i det han sier, men han prøver for hardt. Han fikk seg et kne av "Fren-Thomas" Kompis av meg hadde visst vært på kino med fyren, og han sa at tommy mottar 3-4 tlf samtaler i timen med drapstrusler fra enten Sosser, Gothere, Gangstere eller Fjortisser :!: Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) han hadde mange bra poenger når det gjaldt fjortiser, men fjortisgangster- og sossefilmen bomma han litt i Endret 3. juni 2007 av Darx Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Lurer litt påhvordan de seks andre filmene som kommer ut blir. Sikkert like tragiske og kjipe som de fire første Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lurer litt påhvordan de seks andre filmene som kommer ut blir. Sikkert like tragiske og kjipe som de fire første 8771446[/snapback] Kjipe? nehei, kijpe var det i allefall ikke.. Jeg synes at han lager morsomme filmer. Men kanskje noen må sette han ned på bakken igjenn.. Omtaler jeg selv som superstjerne .... Men genial fyr, som tør dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er helt klart at han liker at folk sier han er Otto Jespersen, men den store forsjellen på han og herr Jespersen er at OJ aldri ville kommet med komentarer som er i bildet jeg legger til(de var i "the rise" filmen.) Når det er sagt synes jeg noe på filmene hans er litt morsomme, men mye passer bare ikke for meg. Endret 4. juni 2007 av Slettet-120696 Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 OK og lage slike filmer men når du skriver: Vær så snill ikke skriv negative kommentarer, de vil bli slettet. Har du gått litt for langt. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) haha, han er latterlig. Første filmen var grei, men resten var jo bare søppel. Og "The rise of"? Plz... Første filmen var bare grei pågrunn av at hun jenta var pen:P Endret 5. juni 2007 av b0berg Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 haha, han er latterlig. Første filmen var grei, men resten var jo bare søppel. Og "The rise of"? Plz... Første filmen var bare grei pågrunn av at hun jenta var pen 8793771[/snapback] du sier noe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå