Gå til innhold

fjortis the movie 4

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en taper. Hadde han kommet ned hit, hadde han fått bank. :)

8752634[/snapback]

følte du deg truffet :!: . det er greit og bry seg om hvordan man ser ut(ja jeg bor i bærum) , men man trenger ikke kle seg som en homo og shave leggene sine som visse sosser i paralellklassen min

Lenke til kommentar
Fyfaen, det var bra. Ikke så bra i begynnelsen, men slutten som varer i over 3 minutter. Helt rått. Elsker videoene hans..

Og hvor fra nordland kommer han fra? Kjenner ikke igjen dialekten. Tror han kommer fra vestlandet...

8766733[/snapback]

Hva synes du er bra med den da?

Han er fra et sted utenfor Molde som er på vestlandet. :-)

Edit: Denne var faktisk mer morsom enn Tommy Morbostads(?) filmer - selv om det er teite elementer i denne òg.

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Steike hvor folk klager på den karen der. Vi holder våre meninger for oss selv, Han utdyper seg og overdriver kanskje litt for og få det artig. Selv synes jeg filmene er geniale. Og når folk skriver dritt og sender "drapstrussler" sier det seg jo selv att han traff dere mitt i tryne. Kanskje folk ikke liker att han rakker ned på "stilen" deres så da kan jo dere folk som bryr dere så meget skjønne att han kanskje har ett poeng i det han sier ? Og film nr 2 " Fjortis gangsterz " passer jo til flere av folka som er i forumet her og de er sikkert ikke fjortis engang.

keep up the good work Tommy ! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...