DNA Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 DNA ... Soss. 8748159[/snapback] Sefølgelig Tror fanboy kan konstantere at jeg er langt fra å være soss. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Herre min skaper, for en patetisk fyr. Hva er festlig med videoene? Han fremstår jo som en liten snørrunge med masse mindreverdighetskomplekser som hater alt og alle som ikke er som han selv. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 DNA ... Soss. 8748159[/snapback] Sefølgelig Tror fanboy kan konstantere at jeg er langt fra å være soss. 8748217[/snapback] det kan jeg skrive under på DNA er ikke soss Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Herre min skaper, for en patetisk fyr. Hva er festlig med videoene? Han fremstår jo som en liten snørrunge med masse mindreverdighetskomplekser som hater alt og alle som ikke er som han selv. 8748255[/snapback] Signed and sealed. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jævlig patetisk drittsekk av en fyr. Hva med å lage en film av de pessimistiske nerdene som synes alt er jævlig utenom PCen sin og WOW? Ånei, da må han jo snakke om seg selv. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Syntes han har ganske rett jeg, sosser er kvalmt. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Fin oppfølger 8750449[/snapback] You bet! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 For en taper. Hadde han kommet ned hit, hadde han fått bank. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 For en taper. Hadde han kommet ned hit, hadde han fått bank. 8752634[/snapback] følte du deg truffet :!: . det er greit og bry seg om hvordan man ser ut(ja jeg bor i bærum) , men man trenger ikke kle seg som en homo og shave leggene sine som visse sosser i paralellklassen min Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 følte du deg truffet :!: . det er greit og bry seg om hvordan man ser ut(ja jeg bor i bærum) , men man trenger ikke kle seg som en homo og shave leggene sine som visse sosser i paralellklassen min 8752711[/snapback] Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Enig med at det er greit å bry seg hvordan man ser ut, men shave leggene? ?! Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nr. 1 var bra.. den om fjortissjente men resten va berre gape synst eg Lenke til kommentar
Porcupine Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg må bare si at Tommy er helten min! Fjortis the movie er bare drit morsomt! Stå på! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Gode videoer. Han har misforstått et par ting, men allikevel får man en god latter ut av det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fyfaen, det var bra. Ikke så bra i begynnelsen, men slutten som varer i over 3 minutter. Helt rått. Elsker videoene hans.. Kan se at mange av dere har vært innom http://www.youtube.com/watch?v=mymvPjWjjJY filmen, der det sendes en annonym trussel til han. Og hvor fra nordland kommer han fra? Kjenner ikke igjen dialekten. Tror han kommer fra vestlandet... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Fyfaen, det var bra. Ikke så bra i begynnelsen, men slutten som varer i over 3 minutter. Helt rått. Elsker videoene hans.. Og hvor fra nordland kommer han fra? Kjenner ikke igjen dialekten. Tror han kommer fra vestlandet... 8766733[/snapback] Hva synes du er bra med den da? Han er fra et sted utenfor Molde som er på vestlandet. :-) Edit: Denne var faktisk mer morsom enn Tommy Morbostads(?) filmer - selv om det er teite elementer i denne òg. Endret 2. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Burn Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Elske di filmene ! glede meg te de neste filmene hans komme Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Steike hvor folk klager på den karen der. Vi holder våre meninger for oss selv, Han utdyper seg og overdriver kanskje litt for og få det artig. Selv synes jeg filmene er geniale. Og når folk skriver dritt og sender "drapstrussler" sier det seg jo selv att han traff dere mitt i tryne. Kanskje folk ikke liker att han rakker ned på "stilen" deres så da kan jo dere folk som bryr dere så meget skjønne att han kanskje har ett poeng i det han sier ? Og film nr 2 " Fjortis gangsterz " passer jo til flere av folka som er i forumet her og de er sikkert ikke fjortis engang. keep up the good work Tommy ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå