Gå til innhold

fjortis the movie 4

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

goth-greia var faktisk ganske bra i begynnelsen, helt til han sa death metal. ER SOM Å SI AT BLUES ER JAZZ - jazz kommer mer eller mindre fra blues, men det er da ikke blues? black kommer mer eller mindre fra death, men det er ikke death?

når han presenterte hun gothjenta så kjente jeg det igjen hos noen/mange jeg kjenner :D

Lenke til kommentar
Kan ikke si Tommy er fryktelig org. Tar opp poeng som alle veit om og legger inn en dose Angry Video Game Nerd. Enda mer tragisk å faktisk fyre opp av å se filmene.

8742460[/snapback]

Forsår ikke all kritikken mot ham. Virker som mange regelrett hater ham for å være litt wannabe-kjendis på youtube.

Han har som oftest rett, men den siste filmen likte jeg ikke så godt. De tre første var artige.

Lenke til kommentar

Hahaha, så tragisk! 50 cent-musikk i bakgrunn mens han skriver: "Men gidder ikke fly bare for å banke deg. Nemmelig fordi du er ikke verdt så mye. Kom til Grønland eller hvor faen du vil. Prøve å åpne kjeften din da du. Så skal vi se hvor lenge du kan overleve. Om du så overlever i det hele tatt. "

Herregud så traaagisk? Han treffer de jo rett på spikerhodet i film nr. 2!

Lenke til kommentar

Etter å ha sett filmen:

Han der prøver desperat å være noen. Ja han har nok noen overdrevne poeng, men vi er vel alle klar over dem? Jeg vet ikke hva han prøver å bevise, eller oppnå, men i mitt hodet blir det han gjør både umodent og en desperat handling.

Man kan se på de folka som mener at han er genial, og er 100% enig. Se på deres skrivemåte. Det som er så utrolig ironisk er at 90% av de oser det fjortis faktor av.

Hvorfor gidder folk å henge ut personer med sin egen stil? Hva med å lage en film om de idiotiske "Sarkasme-Fjortissene", så kan godeste Tommy forklare oss hvordan han blir en "Wannabi Sarkastisk Fjortis", ser ut som han har taket på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...