Gå til innhold

fjortis the movie 4

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som blir en smule provosert av alle språkfeilene i filmene? :whistle:

Som en komentar til filmen vil jeg bare si at jeg syntes han prøver for hardt. Han virker så "kjendiskåt" at det på en måte ødelegger konseptet.

Lenke til kommentar
- Tror du virkelig det han gjør hjelper?

- Tror du han lærer noen noe - det han sier er ikke akkurat nye oppdagelser.

8727599[/snapback]

Nei, men det har han slettes ikke sagt han skal gjøre heller.

8727616[/snapback]

Så hvorfor gjør han dette da?

Lenke til kommentar
Så hvorfor gjør han dette da?

8727768[/snapback]

Fordi han er morsom.

Han vet hva folk flest på youtube liker å høre.

Han har meninger som han liker å ytre, og lufter de dermed ganske fritt.

Det gjør mange andre på youtube også.

Han er kritisk mot økende tendenser i samfunnet, og mottar masse oppmerksomhet, mye kritikk men selvsagt mye støtte også.

Er man virkelig nødt til å være belærende og politisk korrekt for å lage en film på youtube som i første rekke skal vekke oppsikt, og i andre rekke fungere som humor.

Betenkelig.

Lenke til kommentar

popularitet? "berømmelse"? :shrug:

"Keys to live life with 15 minutes of fame"

Inderst inne tror jeg han håper på et gjennombrudd. Bli oppdaget gjennom YouTube som den frekke tenåringen fra nordnorge. Egen rolle i rikets røst som høyre hånda til Otto! Fast innslag der han kjefter på alt å alle. Senere får han eget program på Tv2... "Tommy`s røst"

Lenke til kommentar
Inderst inne tror jeg han håper på et gjennombrudd. Bli oppdaget gjennom YouTube som den frekke tenåringen fra nordnorge. Egen rolle i rikets røst som høyre hånda til Otto! Fast innslag der han kjefter på alt å alle. Senere får han eget program på Tv2... "Tommy`s røst"

8727904[/snapback]

Slettes ikke umulig, selv om det krever en god del flaks og masse skills.

Han skriver jo på profilen sin at han er moviemaker og sånn, så hvem vet.

Lenke til kommentar

Denne var litt lame, lite nytt her, og ikke spesiellt morsom. Som folk har nevnt tidligere, kunne han slappet av med språkfeilene. :hmm:

Likte "Fjortis-gangster" filmen best, men bare fordi jeg vet direkte hvem han siktet til. (se: bildene i filmen)

Lenke til kommentar

Jøss! Otto plagiat deluxe! + spy og en del andre publikumstrekkende ting da.

Personlig synes jeg at det er utrolig at han ser ut som han gjør. Han har sannsynligvis et brøkdels antall treningsturer per måned :ermm:

Siden når ble man soss når man brydde seg om utseende? Jeg er så utrolig glad jeg er borte fra bydelen med disse "populære" og "slummen" klasseskillene :)

Lenke til kommentar

tror ærlig talt den pjokken der kommer til og få en pinne smekka over pongen en dag.

Spesielt morsomt var det heller ikke.

men det er vell som mange andre sier her at han er vell bare ute etter og bli youtube kjendis...

men men, la han gro et par år til.

Lenke til kommentar
popularitet? "berømmelse"? :shrug:

"Keys to live life with 15 minutes of fame"

8727904[/snapback]

Er ikke dette han fra Fræna da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...