Gå til innhold

fjortis the movie 4

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han snakker om er ikke akkurat noe nytt. Enten man er fjortis, gother, soss/pappagutt, gang$tah eller hva man er, er man det ikke hele livet - i hvert fall ikke de fleste. Dette er noe som ligger til ungdomstiden, og de fleste vokser fra seg "raddis"-måten å være på. Disse sosiale gruppene kommer heller ikke til å snu i væremåten bare på grunn av en fyr som dette lager en "mobbe-film".

Edit: Jeg synes han heller virker som en tulling enn å få frem nye punkter.

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Om ikke han har byttet ut "hovedpersonen" i gangzter filmen? Du ser han bitte litt han det handlet om før, men da er han blitt sensurert med en svart firkant.. Er det 2 filmer? Eller har han faktisk redigert om filmen?

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Mulig han drar frem noen gode poeng, men ikke stort annet enn det vi allerede vet.

Så forresten også at det var mange som skulle etterligne han. La ut bilder av jenter med mye sminke, store pupper osv. for å rakke ned på dem. Er det sånn folk ønsker å holde på, blir det i hvert fall teit.

La fjortisene være fjortiser - det går jo over :)

Lenke til kommentar

Du unngår jo alt jeg spør om;

- Tror du virkelig det han gjør hjelper?

- Tror du han lærer noen noe - det han sier er ikke akkurat nye oppdagelser.

Jeg tror han får så mye oppmerksomhet på hvordan han formidler dette, ikke hva han snakker om. Jeg vet om mange som har sett disse klippene fordi de synes det er latterlig teit. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...