boundishh Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fjortis the movie 4 synes han hr noen gode poeng i hvert fall Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Haha, ler så jeg rister! Jojo, Tommy Myrbostad er flink til detta;) Men han trenger ikke rakke ned på folk pga hvilke klær de går i, Men det at han rakker ned på folk som ikke eier folkeskikk er helt greit;) Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 "jeg og pappa kjøpte meg ny ipod fordi den gamle hadde fått en ripe i bakdekslet ehehe" :!: Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Grei nok. Men hvis han skulle være morsomt ble det litt mislykket. Synes han kunne droppet de oppkast - greiene også. Så heldig jeg er da, som verken er soss eller wannabe - soss Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvis du synes den var dårlig, skjekk ut de andre filmene hans;) Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg så på flere av de andre også. Mulig det bare er meg, men det falt ikke helt i smak. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Han karen var stygg. Men riktig vei hvis man vil bli youtube-kjendis. Morsomt var det heller ikke. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Han trekker fram noen gode poenger, men jeg det kunne vært produsert bedre Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du er ikke alene Engel_Linn, forsto ikke helt humoren, var rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Genial kar! Edit: men ja, enig med folket her. Endret 28. mai 2007 av geedoo Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Det han snakker om er ikke akkurat noe nytt. Enten man er fjortis, gother, soss/pappagutt, gang$tah eller hva man er, er man det ikke hele livet - i hvert fall ikke de fleste. Dette er noe som ligger til ungdomstiden, og de fleste vokser fra seg "raddis"-måten å være på. Disse sosiale gruppene kommer heller ikke til å snu i væremåten bare på grunn av en fyr som dette lager en "mobbe-film". Edit: Jeg synes han heller virker som en tulling enn å få frem nye punkter. Endret 28. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Northland Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Om ikke han har byttet ut "hovedpersonen" i gangzter filmen? Du ser han bitte litt han det handlet om før, men da er han blitt sensurert med en svart firkant.. Er det 2 filmer? Eller har han faktisk redigert om filmen? Endret 28. mai 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg vet at han fikk "smake" det for å legge ut bilder og mobbe "gangstere" fra Molde. ;-) Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Mulig han drar frem noen gode poeng, men ikke stort annet enn det vi allerede vet. Så forresten også at det var mange som skulle etterligne han. La ut bilder av jenter med mye sminke, store pupper osv. for å rakke ned på dem. Er det sånn folk ønsker å holde på, blir det i hvert fall teit. La fjortisene være fjortiser - det går jo over Lenke til kommentar
Northland Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg vet at han fikk "smake" det for å legge ut bilder og mobbe "gangstere" fra Molde. ;-) 8727240[/snapback] Jasså? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tommy Myrbostad eier. Godt å ha en stemme som kan slå ned på alt det patetiske rundt oss. Stå på. Jeg likte gother filmen best, men nummer 4 var også kanon. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Den karen kommer til å få skikkerlig juling en gang Selv om det meste han sier er ganske morsomt, syns nok de fleste "fjortis gangsterne" og de andre han rakker ned på ikke syns det er like fett Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Godt å ha en stemme som kan slå ned på alt det patetiske rundt oss. 8727371[/snapback] Tror du virkelig det han gjør hjelper? Tror du han lærer noen noe - det han sier er ikke akkurat nye oppdagelser. :-) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) For meg er det tøft med en stemme som sier klart fra. Spesielt når han får så utrolig mye oppmerksomhet som han gjør. Endret 28. mai 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du unngår jo alt jeg spør om; - Tror du virkelig det han gjør hjelper? - Tror du han lærer noen noe - det han sier er ikke akkurat nye oppdagelser. Jeg tror han får så mye oppmerksomhet på hvordan han formidler dette, ikke hva han snakker om. Jeg vet om mange som har sett disse klippene fordi de synes det er latterlig teit. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå