Espen F Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 jupp.. hiv dere på og klag til resten av verden om hvor dårlige dere er idag 1. nyttårsdag.. jeg er litt småuggen selv ja. det må jeg innrømme.. Lenke til kommentar
quack Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 "meg full" Formen er faktisk bra for min del, selv om det gikk en liter sprit og en sixpack i natt.. mulig at det føles bra fordi jeg ikke helt har stått opp enda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Blei lite drikking på meg i går jah. Folka var hjemme hos seg selv i går så det vist ut som. Lenke til kommentar
macos Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Blir ikke sjuk, tåler alkohol 8) Tåler ikke alkohol, blir full :-? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg er faktisk ikke så ille som jeg trodde. Sov 3 timer etter å ha kommet hjem, sto opp å spiste. JEg klarte til og med å holde på maten Er litt svimmel da Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 B/Real du ser ganske dårlig ut "sig" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Små dårlig men pga for mye mat og blanding av alkohol drinker. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 En øl og to med jegermaister, Så kan vel ikke si at eg ble dritings nei Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Stod opp i 8-tiden idag, så det sier vel det meste. (i kveld altså) Ble litt cocktail i magan altså. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Var overraskande oppegåandes til tross for iherdige drikkeleikar og drinkar med ymse innhald på nyttårsafta.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg tok siste karsken i halv 11 tia på 1. nyttårsdag.. var god å full når jeg sto opp i 18 tia samme dag.. Formen er litt bedre nå da, fått meg litt mat og kaldt drikke så nå begynner jeg å bli grei igjen.. men regner med å få litt nerver imorgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå