Hedgehog1337 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har fått en oppgave å skrive HMS (Helse, miljø og sikkerhet) for arbeidet jeg skal gjøre hos en kunde. Jeg skal ettermontere/utvide et kombi alarmanlegg også er oppgaven å skrive hva jeg som service elektroniker skal gjøre fra første stund jeg går inn i døra til kunden, alt innen helse, miljø og sikkerhet. Feks: Først snakke med kunden om hvordan han/hun vil ha det installert også etterpå sjekke om ønsket til kunden tilfredsstiller forskriftene. Jeg trenger hjelp til å skrive videre hva jeg bør tenke på innen HMS når det gjelder akkurat denne jobben jeg skal gjøre... Mvh Glenn Lenke til kommentar
syver89 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har fått en oppgave å skrive HMS (Helse, miljø og sikkerhet) for arbeidet jeg skal gjøre hos en kunde. Jeg skal ettermontere/utvide et kombi alarmanlegg også er oppgaven å skrive hva jeg som service elektroniker skal gjøre fra første stund jeg går inn i døra til kunden, alt innen helse, miljø og sikkerhet. Feks: Først snakke med kunden om hvordan han/hun vil ha det installert også etterpå sjekke om ønsket til kunden tilfredsstiller forskriftene. Jeg trenger hjelp til å skrive videre hva jeg bør tenke på innen HMS når det gjelder akkurat denne jobben jeg skal gjøre... Mvh Glenn 8726335[/snapback] det er ikke no farlig...det meste er logisk Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Da var du heldig for å si det slik, dette er det letteste du kunne fått i oppgave vil jeg påstå. Tenk logisk, for all del. Skriv om forskrifter, lover og regler. Hvordan du skal forholde deg til kunden osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå