Nautique Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei, vurderer å kjøpe meg Lian Li PC-101A *Siklepå* Jeg vil gjerne se hvordan kabinettet ser ut i real life med harware inni, og hvordan det ser ut utenfor så klart Har hørt at det er litt trangt, vil et 8800gtx få plass inni der, og hvordan er det med støynivå med medfølgende vifter? Vil helst ikke ha bilder der jeg ikke har noe å sammeligne med, som f.eks bilder med kun hvit bakrunn. Hadde vært fint med noen tilbakemeldinger om hvordan kabinettet er, hva som er bra/dårlig. Takker for svar Mvh Geisner Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tror ikke det er så mange som har det kabinettet egentlig, har du prøvd å søke på internett? Bare ett lite tips.. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Har prøvd å søke på nettet ja ;D Finner ikke så mye annet en sånne bilder med hvit bakgrunn.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 tror nokk det er slik kabinettet du sikler på serut;) Lykke til med kjøp av nytt kabinett, legger ut noen bilder da eller? Siden det er så lite av de her ute:P Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Fant noen bilder her, men uten hardware inni.. Link: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...roducts_id=4409 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Shit, hvem trenger hardware når man har kabinett fra Lian li? Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Skal kjøpe dette kabinettet, eller Antec P180s, noen som vet om det er metall frontdør på P180? Gidder ikke kjøpe hvis det er noe plastikk ute å går.. Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Fant noen bilder med hw, lå på microplex sine sider Litt skeptisk med plass her, men det går vell bare man vil Edit: Link til testen Endret 28. mai 2007 av Heatseeker Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Nice^^ *Dellig uten 14 tegns regel* Lenke til kommentar
saivert Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Dette kabinettet er faktisk litt trangt. Det fant jeg ut når jeg hadde 6 SATA disker montert i bunn av kabinettet og en drevmodul (4-in-3 Lian Li original) som stikker for langt inn i kabinettet så det er lite plass til IDE PATA kabler. Det går, men når det blir så trangt så blir luftflyten dårlig. Skal du ha dette så bør du ikke ha for mye maskinvare å dytte inn. Dette egner seg best til en enkel maskin med hovedkort, maks 3 disker, ingen drevrammer og helst ikke noe diskettstasjon (var knotete å montere floppydrive bak den fancy svarte fronten). Er også en fordel med ekstra lange SATA kabler så du får lagt dem bakom gjennom det lille hullet i skilleveggen. Dette kabinettet skuffer litt med tanke på at det er Lian Li. V1000 følger vel samme design innvendig, men ser annerledes utenpå selvsagt. Vi må sette krav til hardware-review sites i fremtiden om at de tester kabinettene stappfulle av maskinvare. Har sett flere reviews av dette kabinettet, men de har som regel bare et par disker i, ingen drevrammer. Greit de tester med store vifter, men bortsett fra det så presser de ikke grensene noe særlig. Endret 5. juni 2007 av saivert Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fant en test som ble gjort av Silentpcreview.com Link Hardware.no har også har hatt en test av kabinettet. Men dette var PC-101B skulle jeg tro. Link Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Holdt på å lete meg til døde etter et kabinett da jeg fant dette PC101B, jeg syntest det så litt fett ut og så var skaden skjedd, jeg bestilte det. Så leste testene så la jeg merke til at alle konkluderte med at dette ikke var et kabinet som som var stille selv om det er den stille serien til lian li og heller ikke spesielt kjølig. Så jeg tenkt det får gå. Men at det er trangt kan jeg knapt tro det virker digert og dypt. For ordens skyld så bestilte jeg i går. Venter nå med bekymring på kabinettet... Er det noen som har dette kabinettet og normal hw som ikke er klokket? hvordan er kabinettet? mye støy og varme? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Shit, hvem trenger hardware når man har kabinett fra Lian li? 8726544[/snapback] De som vil ha en fungerende pc? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Shit, hvem trenger hardware når man har kabinett fra Lian li? 8726544[/snapback] De som vil ha en fungerende pc? 8799660[/snapback] Ironi noen? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Haha, vi tar på oss solbrillene å ler alle sammen, Storleer ler høyest;) Lenke til kommentar
pstub Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg har dette kabinettet selv og er stort sett fornøyd. Det ser først og fremst veldig bra ut, men ja, det er litt trangt. Har som saivert satt inn en drevramme med 120mm vifte i fronten og det ødelegger en del. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte den var at den har gummi-foringer til harddiskene, og har man 2xRaptor i RAID0 så trengs det demping. Vibrasjonene fra disse høres for godt i harddisk-festene i bånn. Men har du ikke behov for denne rammen er det ikke noe plass problem for meg i hvert fall. Anbefaler også lange S-ATA kabler for å gjøre installasjonen ryddigere og enklere. Som konklusjon er jeg veldig fornøyd. Plages ikke av viftestøy av medfølgende vifter (hastigheten justeres automatisk av ASUS Q-FAN). Men vibrasjoner fra harddisker kan bli litt for mye, men det avhenger jo også av diskene. PS: Eneste forskjellen med B-versjonen som var referert til i en test er fargen. A er sølv med svart på døra, B er svart med sølv på døra. Endret 7. juni 2007 av pstub Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Skal kjøpe dette kabinettet, eller Antec P180s, noen som vet om det er metall frontdør på P180? Gidder ikke kjøpe hvis det er noe plastikk ute å går.. 8726566[/snapback] Det er ikke metall frondør på p180, bare en billig plastdør. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Skal man kjøpe dette kabinettet så vær oppmerksom på at strømforsyninger fra Nexus ikke passer, om alle ikke passer vet jeg ikke men min NX 8060 passer temmelig dårlig til dette kabinettet, se vedlagt bilde. edit- får ikke lagt til bilde. Endret 29. juni 2007 av teknikeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå