Gå til innhold

Kabelføring i P180B

Anbefalte innlegg

Hei! Etter å ha hatt pcen installert i mitt Antec P180B, fant jeg ut at jeg skulle fikse litt på den allerede ganske gode kabelføringen jeg hadde fått til. Jeg ser at d har kommet et P182, og har nå fått til ganske mange av de forbedringene som er gjort fra P182 til P180, på mitt P180. (Off vanskelig setning.. :( ) Nå har jeg fått det til slik at jeg kun har 1 kabel som kommer ut fra PSU rommet og opp til HK. Dette er 8pins kabelen, og den skal helt opp i venstre hjørne av HK. Resten av ledningene ligger mellom HK plata og sidedør. Jeg hadde allerede 8pins kabelen liggende ganske ok under grafikkortet, men det jeg lurte på er om det er forsvarlig å la den ligge rett under HK. Altså mellom HK og bakplata? kan dette være farlig, og blir det varmt der?

BTW, har vannkjøling på CPU, men ellers alle viftene som følger med P180.

Endret av isaksn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, ganske så off-topic...

Døra er lagd i 3 lagd for mest mulig støydemping. Lagene er aluminium-plast-aluminium. Altså metall. Hengslene derimot er laget i plast, noe som jeg synes er litt irriterende, de skulle gjerne vært laget i stål. Et veldig flott kabinett, men jeg ville helt klart gått for den nyere utgaven P182 pga. mange små, men gode modifiseringer. Kabinettet er nå blitt enkelt å jobbe i! :thumbup:

BTW: ingen som kan svare meg på det første spørsmålet mitt?

Endret av isaksn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...