marsipankake Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Synes de små hverdagsirritasjonsmomentproblemløsningene er interessante. Sitter i Feisty med Firefox, Opera eller SeaMonkey. Bruker piltaster og Page Down/Up for å navigere nedover f.eks. nettaviser. Dersom muspekeren er plassert innenfor browseren, så stopper skrollingen hver gang jeg skal tastaturskrolle forbi en flashreklame. Jeg må flytte på musepekeren unna reklamen for å kunne tastaturskrolle videre. Museshjulskrolling affiseres ikke. Tastaturskroll-stoppingene gjelder alle de nevnte browserne og er uavhengig av om jeg har installert Makromedia Flash plugin. Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Scrolling med musehjulet funker heller ikke. Er nok en bug i Flash pluginen Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 funker fint i opera, ikke i firefox. hos meg funker det ikke med scrollehjul, kun med taster Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 jeg har også irritert meg grønn over akkurat det der. adblock i firefox gjør problemet mye mindre i alle fall...... Lenke til kommentar
comicz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kjent bug i flere år, desverre. Kan jo lure på hvorfor det ikke fikses. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Både tastatur- og musehjulscrolling fungerer prikkfritt her i Opera, men ingen av delene fungerer i Firefox. Edit : Fant dette i "Known Issues" på Flash-siden på Adobe.com : When hovering over Flash content on a web page, the mouse scroll-wheel does not work. Workaround: Hover over the HTML content on the web page. (188976) Endret 29. mai 2007 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå