Mr.Anki Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei. Arbeidslogg miljøet på forumet er ganske stort så en casemod og casebuild konkurranse hadde vært perfekt på The experience! Hva tror dere om dette? Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vi vet jo alle hvem som hadde stukket av med seieren;) Det hadde vert kjekt med noe slikt, mange flinke casemoddere der ute, som vet hva de driver med og som er gode til å sette faste rammer og mål for projektet.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Ingen flere som er interessert i dette? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er selv interessert i å se at det kommer en casemod-compo på arrangementet, men jeg vet ikke om jeg kunne stilt opp som deltager. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det vil jo bli spennende det da. Sikkert mange som vil delta på det, og så blir det jo mange bra pcer å se på og da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Noen som vet noe mer om dette nå? Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Mulig jeg kunne blitt med, kommer ann på hvor vanskelig oppgaven er:p Men uansett hadde det vært drit kult å sett på compoen, og ikke minst resultatet. Kunne jo hatt en sponset oppgave hvor man skulle bygge en PC med f.eks. asus eller logitech design. Da blir man nok lett sponset og =) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde tenkt at en skulle ta med seg ferdige casemoder og vise de frem i en konkurranse med premier, men det ser ikke ut til det blir noe av det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde tenkt at en skulle ta med seg ferdige casemoder og vise de frem i en konkurranse med premier, men det ser ikke ut til det blir noe av det. 9554404[/snapback] Det syntes jeg hørtes ut som en god ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg