csViRuS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Post endret til ris og ros om 1. utkast anleggsguide Mvh CsViRuS Endret 1. juni 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Ikke så mye hjelp her nei.... *bump* Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Går nesten ut i fra at det passer. Yamaha er Yamaha Men er det ikke bare til å se om det passer? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det er litt kjipt å kjøpe ett og så passer det ikke, er ikke sikker på om det passer, har lagt merke til noen små-forskjeller på bilder, men kan være det passer likevel.... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Sant nok, men det går sikkert ann å få byttet hvis du kjøper feil De på Yamahabutikken er greie Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tror du bekymrer deg for mye csViRuS. For tror nok det passer så å si alt frem til ett "visuellt" generasjonskifte. Du kan jo starte med å ringe en yamaha forhandler og oppgi motornr, og spørre fra/til hvilket år de brukte samme undervannshus-gearkasse. Når du vet det så er det bare å tråle bruktmakeder. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hehe ja, men det er akkuratt dette "visuelle" skiftet jeg lurer på om det passer fra.... Lurer på om undervannshus fra DENNEmotoren passer til DENNE Endret 30. mai 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Neppe. Skal ikke si det for sikkert, har ikke skrudd nok yamaha *hosthost* 7000.- for den 89 modellen.. jaja Endret 30. mai 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hehe, bare et eksempel jeg fant, men var litt drøyt ja.... får se litt, ikke mye og oppdrive av delemotorer som er så nye som de jeg har, kunne få kjøpt 2 undervannshus til denne modellen, men selger skulle ha 6200 for 2stk inkludert frakt..... Var liksom 2tusen mer enn det jeg ga for begge motorene...... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) 3100 for ett undervannshus som er borti 10år gammelt... til en 9.9hk.. Du spurte ikke om han skulle ha porto i blod også vel. Hadde jeg hatt ett hus skulle jeg sendt det til deg. Endret 30. mai 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hehe, ja utrolig dyrt, men vet ikke om det var så gammelt, han sa det passa, men herregud da selger jeg heller motoren som delemotor.... Var forresten en annen som skulle ha 4000 for et, de vet å ta seg betalt hvertfall..... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 ja veldig å det. Må si meg enig der ja, at da er det bedre å selge deler og kjøpe ny om alle skal ha så pokkers mye for noen gammle deler Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ok siden det ikke er noe mer liv i denne tråden kan jeg jo likegodt bruke den til noe annet. Holder på og lage en anleggsguide, som jeg håpte kunne bli sticky, men trnger litt hjelp til forbedringer med den før jeg legger den ut. VIL ha både ris og ros angående denne, legger den ut under her.... Lagde også en veldig enkel illustrasjon.... Si hva dere mener! Komplett_guide_for_annlegg_i_b_t.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå