Gå til innhold

Program til å lagre internettsider som pdf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CutePDF Writer er ett gratis program. Installerer seg som en printer som du kan printe til, fungerer utmerket. Husk å laste ned og installer "Free Converter" også.

8725936[/snapback]

Hei,

det er på mange måter et bra program, men det som er dumt er at sidetall, url etc kommer med, det ser ut som om jeg skulle ha skrevet det ut. Jeg vil ha det akkurat sånn det websida vises på skjermen. Går det an?

Lenke til kommentar

Andreas: Det kan du fjerne i utskriftsformat-innstillingane. Framgangsmåte i ulike nettlesarar:

Opera: Fil --> Utskriftsval. Fjern haka frå Skriv ut topp- og botntekst.

Firefox: Fil --> Sideoppsett. Under fana Margar og topp-/botntekstar set du alle felt til --blank--.

IE7: Fil --> Utskriftsoppsett. Fjern alt frå felta for botn- og topptekst.

Eg testa berre i Opera, men eg reknar med det fungerer i dei andre ogso.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Andreas: Det kan du fjerne i utskriftsformat-innstillingane. Framgangsmåte i ulike nettlesarar:

Opera: Fil --> Utskriftsval. Fjern haka frå Skriv ut topp- og botntekst.

Firefox: Fil --> Sideoppsett. Under fana Margar og topp-/botntekstar set du alle felt til --blank--.

IE7: Fil --> Utskriftsoppsett. Fjern alt frå felta for botn- og topptekst.

Eg testa berre i Opera, men eg reknar med det fungerer i dei andre ogso.

8736780[/snapback]

Takk :-) Jeg bruker også opera, og det funket. Men fortsatt ser pdf-filene litt annerledes ut enn internettsiden, noe med størrelsen liksom. har det noe med a4format å gjøre kanskje?

hehe, jeg er helt nybegynner når det gjelder dette.

Lenke til kommentar

Ja, truleg det at sida vert tilpassa til å passe på eit A4-ark. Vil du skru av tilpassinga, gå til Fil --> Utskriftsval og fjern haka frå Tilpass til arkbreidda. Vil du endre formatet (frå A4 til noko anna), gå inn på innstillingane for skrivaren og trykk på Avansert. Der kan du velge papirstorleik. Eg har ikkje prøvd desse sjølv, men vala er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...